مسوول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر: هفته بسیج فرصتی برای معرفی پدیده های نوظهور است

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: مسوول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: پدیده‌های نوظهور بسیج در سرتاسر گیتی روز بروز در حال افزایش است و هفته بسیج فرصت بسیار مغتنمی برای معرفی این پدیده‌ها است.

 محسن رضایی نژاد بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته مبارک بسیج، گفت: بسیج متعلق به تمامی توده‌های مردمی که دل در گرو انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند آن دارند، است.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر بیان کرد: هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج، امید ملت ایران» مزین شده که به نوعی فلسفه شکل گیری این شجره طیبه است که با دور اندیشی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل شد.

وی افزود: ما روز به روز شاهد شکوفایی و به ثمر نشستن غنچه‌های زیادی از این شجره طیبه هستیم که در سرتاسر گیتی گسترانیده شده است.

رضایی نژاد خاطرنشان کرد: اگر مردم جهان، مقاومت، ایستادگی، شجاعت و خداباوری را در چهره مردم مظلوم غزه با وجود این همه جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی می‌بینند، نشان از این تفکر پاک و زلال بسیج است که مرزها را درنوردیده و بر دل و جان انسان‌های بیدار و آزادی خواه رسوخ کرده است.

مسوول بسیج رسانه استان بوشهر یادآور شد: دشمنان انقلاب بویژه آمریکای جهان خوار و نوچه‌های بی اراده آنان در منطقه بدانند که تا این تفکر بسیجی بر مردم آزادی خواه و استقلال طلب جهان حاکم است، راه بجایی نخواهند برد.

وی ادامه داد: پدیده‌های نوظهور بسیج در سرتاسر گیتی روز بروز در حال افزایش است و هفته بسیج فرصت بسیار مغتنمی برای معرفی این پدیده‌ها برای تقویت جبهه انقلاب و یأس ناامیدی در جبهه باطل است.

وی تصریح کرد: ما بسیجیان رسانه استان بوشهر با پیروی از فرامین و منویات مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار کشتی انقلاب اسلامی آماده هر نوع جانفشانی برای تحقق آرمان‌ها و اهداف متعالی امامین انقلاب هستیم و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

پایان پیام//