۱۲۰ برنامه ی ورزشی در هفته ی تربیت بدنی در استان بوشهر برگزار می شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:کمال صالح احمدی گفت: در هفته ی تربیت بدنی که از ۲۶ مهرماه آغاز میشود و تا دوم آبان ادامه دارد ۱۲۰ برنامه ی متنوع فرهنگی ورزشی در نظر گرفته شده که در سراسر استان برگزار می شود.

 به گزارش "بوشهرما"به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در هفته ی تربیت بدنی که از ۲۶ مهرماه آغاز میشود و تا دوم آبان ادامه دارد ۱۲۰ برنامه ی متنوع فرهنگی ورزشی در نظر گرفته شده که در سراسر استان برگزار می شود.
کمال صالح احمدی ادامه داد: در این هفته سه پروژه ورزشی به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی ۱۱ پروژه ی ورزشی که اغلب در روستاهای استان است نیز آغاز خواهد شد.
وی افزود: در کنار سایر برنامه های فرهنگی، روز جمعه ۲۹ مهرماه نیز ضمن حضور پر شور جامعه ی ورزش در آیین نماز جمعه، مسئولان این اداره کل با برپایی میز خدمت، پاسخگوی سوالات و درخواست های شهروندان در حاشیه ی این آیین خواهند بود.
حضور در گلزار شهدای شهرستانها، تحلیل از خانواده شهدای ورزشکار، همایش ورزشهای خیابانی، ورزشهای آبی ساحلی، همایش ورزش بانوان، افتتاح بازیهای جام پرچم در چند شهرستان، مسابقات کارکنان دولت، مسابقات ورزشی خانه های ورزش روستا و برگزاری مراسم و مسابقات متعدد فرهنگی ورزشی دیگر از جمله برنامه های هفته تربیت بدنی در استان بوشهر است.