سه شنبه, 25 ارديبهشت 1403  -  6 ذي‌القعده 1445 -  14 می 2024


وضعیت بحران کرونایی در بوشهر قابل پیش بینی بود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.00 (1 رای)

بوشهرما:عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بارها به مسئولین تذکر داده شد، اگر پیشگیری درستی صورت نگیرد قطعا دچار مشکل خواهیم شد و با توجه به شرایط استان بوشهر در شرایط درمانی چنین روزی پیش‌بینی می‌شد.

 عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم ، با اشاره به افزایش فوتی‌های کرونایی، اظهار کرد: پیک پنجم کونا در استان بوشهر با شدت بسیار بالایی ایجاد شد و ویروس کوئید ۱۹ جان بسیاری از هم‌استانی‌های عزیز را گرفت که جا دارد تسلیت به همه خانواده‌ها عرض کنم. خدا قوت نیز به جهادگران عرصه سلامت دارم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه بهداشت و درمان پیشگیری و درمان دو موضوع بسیار متفاوت است، اگر در هر حوزه سهل انگاری شود شاهد اتفاقات اخیر خواهیم بود؛ در حوزه پیشگیری مدیران دولتی مسئولیت دارند و مردم عزیز نیز باید با رعایت پروتکل‌ها همکاری داشته باشند.

جمیری با اشاره به تعطیلی کسب و کارها، افزود: تجربه‌ایی در تعطیلی کسب و کارها داریم که متاسفانه توسط دولت مورد حمایت قرار نگرفت و بازار دچار خسارت شد. بارها به مسئولین تذکر دادیم و پیگیری کردیم، اما متاسفانه علارغم همه وعده‌ها در عمل اتفاقی رخ نداد.

وی ادامه داد: بارها به مسئولین تذکر داده شد، اگر پیشگیری درستی صورت نگیرد قطعا دچار مشکل خواهیم شد و با توجه به شرایط استان بوشهر در شرایط درمانی چنین روزی پیش بینی می‌شد.

نماینده مردم در خانه ملت با بییان اینکه بوشهر در حوزه درمان جز استان‌های آخر است، ابراز کرد: امروز وضعیت استان بوشهر در حوزه بهداشت و درمان نگران کننده است، مسئولین استانی و دولتمردان در مرکزیت باید با جدیت بیشتری شرایط نگران کننده را کاهش دهند.

 

انتهای پیام/

جدول های بروز