دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست فرهنگی هنری برگزاری ۴۵۰ برنامه دهه کرامت در بوشهر


برگزاری ۴۵۰ برنامه دهه کرامت در بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: مدیرکانون های خدمات رضوی استان بوشهر گفت: ۴۵۰ برنامه دهه کرامت با شعار «با شما سربلندیم و همه خادم الرضا » در بوشهر برگزار می شود.

 مهران خورده‌بین مقدم در «سه شنبه های پاسخگویی مدیران به رسانه ای استان بوشهر » در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز بوشهر اظهار کرد: در اولین روز دهه کرامت برنامه میثاق با ولایت با حضور گسترده خادم یاران در مصلاهای نماز جمعه استان و شهرستان های تابعه و اهتزاز پرچم سبز حضرت علی بن موسی الرضا(ع) همراه با سخنرانی مدیر کانون خدمت رضوی و دبیران کانون های خدمت رضوی شهرستان های تابعه انجام می شود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای بازارچه خاتون برای مشاغل خانگی به مدت چهار روز در مصلای جمعه بوشهر، نورافشانی و همراه با نقاره زنی از دیگر برنامه های روز اول دهه کرامت است.

مدیرکانون های خدمات رضوی استان بوشهر تصریح کرد: شادانه دختران رضوی با اجتماع های بزرگ در مدارس و اماکن های مذهبی و عمومی با برنامه های متنوع، بازدید از خانواده معظم شهدا و عیادت از جانبازان و آزادگان، حضور در آسایشگاه جانبازان، برپایی جشن برای فرزندان شهدا با اهدا جوایز، پاتوق کتاب و جلسات کتاب خوانی، حضور در امامزادگان و برگزاری شب شعر رضوی و برگزاری اجتماع های نوجوانان رضوی در مرکز استان، شهرها و بخش های تابعه از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این دهه است.

 

خورده‌بین مقدم ادامه داد: اجرای میز مشاوره در صحن های متبرک و مصلای جمعه، برپایی ایستگاه سلامت، برپایی اجتماع با موضوع حمایت از فلسطین و مظلوم غزه، بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت، سرکشی به خانواده های خادم یاران متوفی و عیادت از خادم یاران بیمار انجام می شود.

وی بیان کرد: ۲ هزار و ۳۰۰ خادم یار رضوی با ۱۹ کانون تخصصی و ۵۷ کانون محله ای ددر استان بوشهر فعال هستند.

مدیرکانون های خدمات رضوی استان بوشهر عنوان کرد: سال گذشته ۶۰ فقره جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال بین دهک های اول تا پنج توزیع شد و امسال به همین میزان جهیزیه درنظر گرفته شده که در دهه کرامت امسال بین افراد دارای شرایط توزیع می شود.