شنبه, 08 ارديبهشت 1403  -  18 شوال 1445 -  27 آوریل 2024


واکنش دانشگاه الزهرای بوشهر به کلیپ جشن فارغ‌التحصیلی

واکنش دانشگاه الزهرای بوشهر به کلیپ جشن فارغ‌التحصیلی

ایسنا/بوشهر رئیس دانشکده الزهرا بوشهر گفت: از دی‌ماه سال ۹۸ تاکنون هیچ جشن فارغ‌التحصیلی در دانشکده الزهرا برگزار نشده است.

زهرا حاجیانی افزود: بعد از کرونا و نیز به علت کمبود منابع مالی هیچ جشن فارغ‌التحصیلی دردانشکده الزهرا برگزار نشده و کلیپ پخش شده در فضای مجازی توسط چند دانشجوی فارغ‌التحصیل این دانشگاه  بدون هماهنگی و اخذ مجوز از دانشگاه به صورت خودجوش برگزارشده و دانشگاه در جریان برگزاری آن هیچ نقشی نداشته است.
وی به ایسنا گفت: ۸ نفر ازدانشجویان فارغ‌التحصیل این دانشگاه با تهیه فرم لباس فارغ‌التحصیلی در بافت قدیم بوشهر اقدام کرده و بامیکس آن جشن با سردرب دانشگاه این موضوع را بوجود آورده‌اند.
حاجیانی ادامه داد: این موضوع توسط حراست دانشگاه دردست بررسی است و دانشجویی که این فیلم را تهیه کرده شناسایی شده و فردا قراراست به همراه پدرش جوابگوی این کارش باشد.
به گفته وی این دانشگاه پیگیری قضایی این فعالیت

ادامه مطلب...

  • نوشته شده توسط سیدحسین جعفری
  • بازدید: 13

یادواره سردارشهید خلیل فردوسی و شهدای تخریب چی در بوشهربرگزارشد

بوشهرما:یادواره سردارشهید خلیل فردوسی و شهدای تخریب چی استان بوشهر عصرروز شنبه 19اسفند باحضور سردار غیب پرور جانشین فرماندهی کل سپاه و مسئولان استان در بوشهربرگزارشد.

به گزارش "بوشهرما"در ابتدای این یادواره که با پخش کلیپ های حماسی و حضور گروه رزم نوازان سپاه، شور و هیجان خاصی به این یادواره بخشید بود، سعید رازقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ضمن خیرمقدم به حاضرین در یادواره شهدای تخریب استان بوشهر گفت: بسیار خرسندیم که در این زمان خداوند متعال این توفیق را نصیب خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان کرد تا در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا سهمی ایفا کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: دو شهید والا مقام به نام‌های شهید محسن چکاه و شهید قاسم احمدی از شهدای هشت سال دفاع مقدس در این دانشگاه تحصیل می‌کردند که افتخاری برای

ادامه مطلب...

  • نوشته شده توسط سیدحسین جعفری
  • بازدید: 31
مرکز رشد و شتاب‌دهنده بسیج در بوشهر افتتاح شد

مرکز رشد و شتاب‌دهنده بسیج در دانشگاه پیام نوربوشهر افتتاح شد

بوشهرما:مرکز رشد و شتاب دهنده بسیج در دانشگاه پیام نور بوشهر با حضور مسوولان و جمعی از دانشجویان این دانشگاه با هدف ارائه محصولات فناورانه افتتاح شد.

 فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر ظهر یکشنبه در این آئین افتتاحیه که همراه با بدرقه دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان بوشهر به سرزمین‌های نور بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: علم اقتدار آفرین است و توان مدیریت بر محیط پیرامون خود را محیا می‌کند.

سرتیپ علی رزمجو با بیان اینکه در دانشگاه پیام نور علم و فناوری رشد فزاینده‌ای را در علوم و فنون گوناگون انقلاب داشته است افزود: دانشگاه‌ها اقدامات بسزایی را در راستای رشد و بالندگی مسائل اساسی کشور همچون علم و فناوری، آبادانی، عمران و غیره.. ایفا نموده‌اند.

وی با اشاره به نقش مهم رشد و توسعه در کشور اظهار کرد: رشد و توسعه سبب بصیرت افزایی جامعه، قدرت و

ادامه مطلب...

  • نوشته شده توسط سیدحسین جعفری
  • بازدید: 31

کنگره سردارشهیدخلیل فردوسی و شهدای تخریب چی استان بوشهربرگزار می شود

 

بوشهرما:یادواره شهدا با محوریت سردار شهید خلیل فردوسی از شهدای یگان تخریب جنگ تحمیلی استان بوشهر، 19 اسفند ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار می شود.

به گزارش"بوشهرما" جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با حضور سعید رازقی رئیس دانشگاه، صالح رحیمی فرماندار بوشهر، سرهنگ علیرضا غریبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، حجت الاسلام مسعود داستار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر، جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر برگزار شد.

سعید رازقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این جلسه با بیان اینکه این دانشگاه به مدد حضور نیروهای انقلابی،

ادامه مطلب...

  • نوشته شده توسط سیدحسین جعفری
  • بازدید: 51
هر فردی که ایران را دوست دارد پای صندوق‌های رأی بیاید

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خلیج فارس: هر فردی که ایران را دوست دارد پای صندوق‌های رأی بیاید

بوشهرما: مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خلیج فارس گفت: هر فردی ایران را دوست دارد، باید در صحنه بوده و پای صندوق‌های رأی بیاید.

 حجت الاسلام رضا جمالی یکشنبه شب با توصیه به حضور حداکثری همه اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: هر قدمی که به سوی صندوق‌های رأی برداشته شود، عبادت است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خلیج فارس ضمن مهم و حساس شمردن حضور در انتخابات و پای صندوق‌های راًی افزود: هر فردی ایران را دوست دارد، باید در صحنه بوده و پای صندوق‌های رأی بیاید.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به شاخصه‌های متعدد برای انتخاب اصلح، داشتن تقوا و صداقت را یکی از مهمترین ویژگی‌های اصلح منتخب دانست.

وی اضافه کرد: مردم باید نمایندگانی انتخاب کنند که صالح، شاخص و انقلابی باشند یعنی تخصص، تعهد و انقلابی‌گری داشته باشند و مسئله و مشکلات مردم را حل

ادامه مطلب...

  • نوشته شده توسط سیدحسین جعفری
  • بازدید: 24
ساخت نخستین مدرسه محله‌محور کشور در بوشهر آغاز شد

با حضور معاون رییس جمهور؛ ساخت نخستین مدرسه محله‌محور کشور در بوشهر آغاز شد

بوشهرما: در آئینی با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور و استاندار بوشهر، ساخت نخستین مدرسه محله‌محور کشور آغاز شد.

 معاون پارلمانی رئیس جمهور عصر جمعه در این آئین گفت: کمک به دانش‌آموزان با احداث مدرسه اقدامی ارزشمند است که پاداش آن در این دنیا و آخرت برای خانواده مدرسه‌ساز محاسبه خواهد شد.

سید محمد حسینی افزود: در کار خیر جایی برای تردید وجود ندارد و همه باید در کارهای خیرخواهانه مانند ساخت مدرسه از یکدیگر سبقت بگیرند.

وی ادامه داد: از خیران مدرسه‌ساز و بویژه «مظفر یوسفی» برای ساخت این مکان به عنوان بزرگ‌ترین مدرسه و مجتمع آموزشی بوشهر قدردانی می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر نیز گفت: این مدرسه پس از تخریب ۲ مدرسه ۱۲ کلاسه و در زمینی به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

ابراهیم احمدی افزود: سالن‌های

ادامه مطلب...

  • نوشته شده توسط سیدحسین جعفری
  • بازدید: 31

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر:شعر و ادبیات اثرگذارترین و لطیف‌ترین بستر‌های تربیتی است

بوشهرما:رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، شعر و ادبیات را یکی از اثرگذارترین و لطیف‌ترین بستر‌های تربیتی دانست و تأکید کرد: معرفی الگو‌های تربیتی در قالب شعر و برنامه‌های ادبی، می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

به گزارش خبرگزاری "بوشهرما"، سعید رازقی دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی «مشاعره علوی» از سری برنامه‌های سومین جشنواره «امامت و مهدویت» دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیار خرسندیم که جشنواره مشاعره علوی که به همت و میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و با مشارکت دیگر نهاد‌های فرهنگی این استان برگزار شده، مورد اقبال و رضایت مردم و مسئولان ارشد استان بوشهر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین راه‌های اثرگذاردر جوانان و نوجوانان به‌لحاظ تربیتی و

ادامه مطلب...

  • نوشته شده توسط سیدحسین جعفری
  • بازدید: 34

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی:بنیان جشنواره مشاعره علوی باید از مهد‌های کودک و مدارس آغاز شود

بوشهرما: معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بنیان جشنواره مشاعره علوی باید از مهد‌های کودک و مدارس آغاز شود.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: وجه تمایز دوره کنونی جشنواره مشاعره علوی با سایر دوره‌ها، اضافه‌شدن بخش دانش‌آموزی است؛ چراکه معتقدیم بنیان اینگونه فعالیت‌ها باید از مهد‌ها و دبستان‌ها آغاز شود.
به گزارش خبرگزاری "بوشهرما" داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره مشاعره علوی استان بوشهر به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گفت: جشنواره امامت و مهدویت از نوآوری‌ها و ابتکارات دوران مدیریتی دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوده و این جشنواره و جشنواره مشاعره علوی مورد استقبال خوب مردم استان بوشهر و سایر هموطنان در اقصی نقاط کشورمان قرار گرفته

ادامه مطلب...

  • نوشته شده توسط سیدحسین جعفری
  • بازدید: 24

نفرات برتر جشنواره ملی «مشاعره علوی» کشور در بوشهر معرفی شدند

بوشهرما: نفرات برتر دومین جشنواره ملی «مشاعره علوی» در دانشگاه آزادبوشهر با معرفی نفرات اول تا پنجم به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری "بوشهرما" معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهرگفت: دومین جشنواره ملی «مشاعره علوی» از سری برنامه‌های سومین جشنواره «امامت و مهدویت» دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای مهرماه سال جاری فعالیت خود را با تشکیل دبیرخانه این جشنواره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و با حضور همه دانشگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی استان آغاز کرد.

باقرگرگین افزود:از مجموع ۱۳۳ شرکت‌کننده در این جشنواره، ۳۶ نفر پس از انجام مصاحبه و ارزیابی‌های صورت گرفته در مرحله نهایی با هم به رقابت پرداختند. پس از رقابت شرکت‌کنندگان راه یافته به مرحله نهایی، نفرات اول تا پنجم دومین این جشنواره مشخص

ادامه مطلب...

  • نوشته شده توسط سیدحسین جعفری
  • بازدید: 32
دومین جشنواره ملی اقوام دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود

دومین جشنواره ملی اقوام دانشگاه فرهنگیان در بوشهربرگزار می‌شود

بوشهرما: رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از دومین جشنواره ملی اقوام دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

 رضا درویشی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره ملی اقوام دانشگاه فرهنگیان از جمله جشنواره‌های مهم فرهنگی اداره کل فرهنگی معاونت فرهنگی تربیتی دانشگاه فرهنگیان کشور است که امسال این افتخار نصیب ما شده که میزبان این جشنواره مهم ملی باشیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: این جشنواره در واقع یک ایران کوچک است که در آن دانشجو معلمانی از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور حضور دارند.

درویشی با بیان اینکه ۴۰۰ دانشجو معلم از ۳۱ استان در این جشنواره حضور دارند، بیان داشت: از روزهای گذشته و امروز پذیرش و اسکان دانشجو معلمان و سرپرستان آنها در پردیس‌های دانشگاه انجام شده و در حال انجام است.

وی تصریح کرد: این جشنواره از هفتم بهمن ماه آغاز و افتتاحیه آن در روز یکشنبه هشتم

ادامه مطلب...

  • نوشته شده توسط سیدحسین جعفری
  • بازدید: 22

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر: مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی به صورت متمرکز برگزار می شود

بوشهرما:مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی به صورت متمرکز خبر داد.

به گزارش "بوشهرما"شیخ عباس دشتی گفت: مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی استان بوشهر به همت دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و با همکاری دانشگاه های استان، از ۵ لغایت ۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، مصادف با ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه مبارک رجب "ایام البیض" به مدت سه روز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام دشتی با بیان اینکه امسال

ادامه مطلب...

  • نوشته شده توسط سیدحسین جعفری
  • بازدید: 30

نشست سالانه مسولان نهاد در دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور در پایتخت انرژی کشور برگزار شد

جنوب امروز:مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت : به همت دفتر نهاد رهبری دانشگاه و دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر این نشست به مدت ۳روز در عسلویه برگزار خواهد شد.

به گزارش "بوشهرما"به نقل ازروابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر،حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود داستار ، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت : به همت دفتر

ادامه مطلب...

  • نوشته شده توسط سیدحسین جعفری
  • بازدید: 33

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر:تاج عزت خداوند در دنیا و آخرت بر سر مادران شهداست

بوشهرما: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: خداوند متعال به‌واسطه شهادت شهید احمدی جوان، تاج عزت بر سر مادران شهدا قرار داده که هم در دنیا عزیز شده‌اند و هم در آخرت مقامی عظیم خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری"بوشهرما" ، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این مراسم با تأکید بر اینکه این دیدار یک فضیلت است که نصیب رهپویان علم و دانش استان بوشهر شده است، گفت: تکریم مقام شهید، تکریم پروردگار است؛ چراکه شهید برای رضای خدا، اقامه حق،

ادامه مطلب...

  • نوشته شده توسط سیدحسین جعفری
  • بازدید: 31

بازآرایی ساختار نظام آموزشی راه کنش‌ اصلی دانشگاه آزاد است

بوشهرما: دبیر شورای گسترش، آمایش، برنامه‌ریزی و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌ یکی از راه کنش‌های اصلی این دانشگاه، بازآرایی ساختار نظام آموزشی با تأکید بر حوزه‌های دانشی میان‌رشته‌ای است.

به گزارش خبرگزاری "بوشهرما"،‌ سعید آزادیان، دبیر شورای گسترش، آمایش، برنامه‌ریزی و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای گسترش دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با ابراز امیدواری از اینکه هر قدم و هر قلمی که نوشته می‌شود در راستای رضایت الهی باشد، اظهار کرد: بی‌شک مسئولیت مهمی در حوزه آموزش عالی بر عهده

ادامه مطلب...

  • نوشته شده توسط سیدحسین جعفری
  • بازدید: 32

پژوهشگران و دانشمندان موجب ایجاد امید در جامعه می‌شوند

جنوب امروز:مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز با بیان اینکه آنچه شایسته دانشگاه و جامعه است در این جلسه حضور دارد، توضیح داد: برای جامعه، ظرفیت ارزشمند نیروی انسانی پژوهشگر، دانشمند و فرهیخته که باعث ایجاد امید در جامعه می‌شود، یک سرمایه ارزشمند بوده که حس امید، امیدواری و انرژی مثبت حاصل از تفکرات در این فضا مملو است.

به گزارش "بوشهرما"حجت‌الاسلام مسعود داستار نتیجه فعالیت‌ها، تلاش و اقدامات دانشگاهیان، باید کاشت و برداشت نهال امید در دانشگاه و جامعه

ادامه مطلب...

  • نوشته شده توسط سیدحسین جعفری
  • بازدید: 34

ایجاد ۱۴ موکب دائمی فرهنگی در نوار ساحلی بوشهر

بوشهرما: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از ایجاد ۱۴ موکب دائمی فرهنگی در نوار ساحلی بوشهر در شب‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه خبر داد.

به گزارش"بوشهرما"حجت‌الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با سعید رازقی رئیس دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر دیدار و درباره چگونگی تعاملات در انجام امور فرهنگی در گستره شهر گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی، رئیس

ادامه مطلب...

  • نوشته شده توسط سیدحسین جعفری
  • بازدید: 50

کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای دانش‌بنیان از طرح‌های برون دانشگاهی

جنوب امروز:رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: با ایجاد تعاملات و ورود جدی در مسائل و رویداد‌های جامعه و صنعت به دنبال کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای دانش‌بنیان از طریق طرح‌های برون دانشگاهی هستیم

به گزارش "بوشهرما"، سعید رازقی،  در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه با تأکید بر اینکه کار در عرصه پژوهش بسیار حساس و سخت است، اظهار کرد: کار در این عرصه نیازمند آرامش، تمرکز و دقت بسیار بوده تا نتایج حاصل به خروجی قابل استناد، هدفمند و سودمند ختم شود.

وی

ادامه مطلب...

  • نوشته شده توسط سیدحسین جعفری
  • بازدید: 32

نماینده ولی فقیه وامام جمعه بوشهردر آئین رونمائی از کتاب ایران هراسی و اسلام هراسی: مدیران از نویسندگان حمایت کنند

بوشهرما:امام جمعه بوشهر با تأکید بر حمایت از انتشار و خرید کتاب گفت: از مسئولان درخواست می‌شود از نویسندگان حمایت کنند تا بارش تألیف در آنها متوقف نشود.

 آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان سومین جایزه انتخاب کتاب سال استان بوشهر اظهار داشت: کتاب معامله نویسنده با عمر است خوب معامله‌ای است چراکه نویسنده عمر را می‌دهد و کتاب را می‌گیرد، بدیهی است که عمر قهراً از بین می‌رود ولی کتاب ماندگار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: انسان در جغرافیای دنیا،

ادامه مطلب...

  • نوشته شده توسط سیدحسین جعفری
  • بازدید: 22

اندیشه‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری دنیا و بشریت را متحول کرد

بوشهرما:مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز گفت: از میان تقریباً ۸ میلیارد انسان روی زمین فقط تعدادی بوده که با دیدگاه و تفکر خود، شهر، کشور و جهان را تحت تأثیر قرار داده‌اند، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از سرآمدان این افراد هستند که اندیشه‌های آنان، دنیا و بشریت را متحول کرد.

به گزارش "بوشهرما"حجت‌الاسلام مسعود داستار اضافه کرد: به‌عنوان پژوهشگر و نه مسلمان ایرانی با صراحت بیان می‌کنم که حضرت امام با اعلام وجود و بیان اندیشه‌های خود آن هم در دوران

ادامه مطلب...

  • نوشته شده توسط سیدحسین جعفری
  • بازدید: 31