سه شنبه, 25 ارديبهشت 1403  -  6 ذي‌القعده 1445 -  14 می 2024


درخواست وزیر جهاد کشاورزی برای تاسیس سازمان خرما در استان های جنوبی

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)
بوشهرما:نماینده مردم دشتی در مجلس از وزیر جهاد کشاورزی خواست تا جهت ساماندهی محصول خرما در استان های جنوبی سازمانی را تحت این عنوان تاسیس کند.

به گزارش "بوشهرما"به نقل از خبرگزاری خانه ملت، غلامحسین کرمی در نشست علنی امروز (یکشنبه 18 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی ضمن تشکر از رئیس جمهور برای سفر به حوزه انتخابیه اش و مصوبات خوبی که داشته است، از وزیر جهاد کشاورزی خواست تا سازمان تحت عنوان خرما در استان های جنوبی جهت ساماندهی این محصول همانطور که درخصوص چای اقدام کردند، تاسیس کند. همچنین خواستار ساماندهی بازار فروش صادرات گوجه فرنگی های تولیدشده خارج از فصل در شهرستان دشتی شد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در ادامه از وزیر بهداشت خواست تا در جهت تکمیل و تجهیز بیمارستان های زینبیه خورموج و امام حسین (ع) اهرم اقدام کند.

وی در تذکری خطاب به وزیر صمت ادامه داد: وزیر صمت باید جهت کنترل بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت های کالاهای مورد نیاز مردم به ویژه مواد غذایی که متاسفانه قیمت های آنها روزانه تغییر می یابد، اقدام کند.

کرمی در تذکر به وزیر نیرو نیز تاکید کرد: از شما درخواست دارم جهت ساماندهی حاشیه رودخانه مند و توجه به مطالبات بحق مردم در همین ارتباط و تامین فوری آب شرب هر دو شهرستان حوزه انتخابیه ام به خصوص بخش دلوار تنگستان اقدام کند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس یازدهم در پایان در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی خواستار تکمیل بزرگراه دلوار به دیر، دولت آباد به زیارت، اهرم به دلوار، خورموج به لاور، خورموج به شمبه، پل کاکی-شیخیان، اهرم به برازجان و جاده های حادثه خیز روستایی دو شهرستان حوزه انتخابیه اش شد./

پایان پیام/

جدول های بروز