دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


مشارکت پارس جنوبی در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی از مشارکت پارس جنوبی در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر خبر داد.

  مهدی یوسفی بعد از ظهر امروز در بازدید از پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی بیشترین میزان تولید گاز در سطح کشور را در اختیار دارد و روز به روز شاهد موفقیت این منطقه هستیم.

وی افزود: توجه به محیط پیرامونی صنایع نفت با تاکید مقام عالی وزارت نفت و راهبردهای شرکت ملی نفت ایران به منظور زمینه سازی برای بهبود فعالیت‌ها و انتفاع ذی‌نفعان در کمک به تکمیل پروژه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های مدیران سازمان منطقه ویژه پارس است که با این نگاه تاکنون گام‌های مهمی برداشته شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های توجه به محیط پیرامونی می‌توان به تلاش برای تقویت سطح علمی و آموزشی منطقه با راه‌اندازی مراکز دانشگاهی، تقویت مدارس و اجرای طرح نخبه پروری با هدف آماده سازی دانش‌آموزان و آینده‌سازان برای حضور در رقابت‌های کنکور و ایجاد فضاهای ورزشی متعدد در شهرها و روستای شهرستان‌های پیرامونی اشاره کرد.

یوسفی یادآور شد: مرتفع کردن مشکل آب برخی از نقاط شهری و روستایی که بارقه‌هایی از امید را در طی سال جاری در دل مردم این منطقه از خود به جا گذاشته، کمک به مراکز فرهنگی و مذهبی استان بوشهر، حضور و مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی و هنری، مشارکت در طرح‌های کلان راهسازی استان بوشهر، مشارکت در بهبود زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی، احداث و تجهیز بیمارستان‌های حوزه پیرامونی، کمک به ایجاد اشتغال پایدار، برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها به منظور رفع برخی موانع زیست محیطی و.... نیز از دیگر اقدامات این مجموعه است.

وی افزود: از تمام توان و ظرفیت موجود در منطقه برای رشد و تعالی استان بوشهر بهره می‌بریم و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم و رضایت خاطر مردم را فراهم کنیم.