دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


تغییر رنگ بندی کرونایی شهرستان‌های بوشهرتکذیب شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد: هرگونه تغییر شرایط بیماری و رنگ بندی فقط از سوی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا پنجشنبه هر هفته مشخص می‌شود.

با  توجه به انتشار پیام‌هایی در زمینه تغییر وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های استان از نظر شرایط کرونایی، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد: هرگونه تغییر شرایط بیماری و رنگ بندی فقط از سوی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا پنجشنبه هر هفته پس از بررسی روند بیماری در ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام و اعمال محدودیت‌ها بر اساس رنگ‌بندی شهر‌ها از شنبه هفته بعد اجرا می‌شود.

در این اطلاعیه از مردم خواسته شده است، بدون توجه به شایعاتی که منتشر می‌شوند فقط اطلاعیه‌های رسمی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا را مبنای عمل قرار دهند.

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرده است، گمانه‌زنی‌هایی که در این خصوص از طرف منابع غیر مسئول منتشر می‌شود، اعتبار ندارد.

امروز در فضای مجازی استان بوشهر خبری منتشر شد که شهرستان تنگستان شرایط نارنجی کرونایی دارد و  ۹ شهرستان دیگر استان زرد هستند.

این خبر در حالی به نقل از معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتشار یافت که پنجشنبه هفته گذشته اعلام شده بود از ۱۰ شهرستان استان بوشهر، بوشهر و گناوه در شرایط نارنجی کرونا هستند و شهرستان‌های دشتستان، دیلم، تنگستان، دشتی، دیر، کنگان، جم و عسلویه در شرایط زرد قرار دارند.

انتهای پیام/ک