دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه دانشکده دندانپزشکی بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

بوشهرما: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۱۵ میلیارد تومان به پروژه دانشکده دندانپزشکی بوشهر تخصیص یافت.

سعید کشمیری صبح یکشنبه در بازدید استاندار بوشهر از پروژه دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر طرح‌های مهمی در حوزه سلامت اجرا شده است.

وی تکمیل پروژه‌های حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان بوشهر را به عنوان یک اولویت مهم عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا تلاش می‌شود با جذب اعتبارات مورد نیاز شاهد تسریع در اجرا و تکمیل این طرح‌ها باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: با تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی بوشهر شاهد تسریع در اجرای این طرح خواهیم بود.

استاندار بوشهر نیز در این بازدید با اشاره به اهمیت بالای پروژه حوزه بهداشت و درمان و آموزش استان بیان کرد: ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر برای تکمیل پروژه دانشکده دندانپزشکی بوشهر اختصاص یافت.

عبدالکریم گراوند افزود: خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی که با همت بنیاد ۱۵ خرداد در حال ساخت است، ۹۴ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می‌شود مشکل آب و برق این پروژه هرچه زودتر برطرف و این خوابگاه تا تیرماه مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: کارهای خوب و ماندگاری در حوزه خوابگاهی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی انجام شده که با بهره برداری از آنها تحولی مهم در دانشگاه صورت می‌گیرد.