دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


62 پزشک متخصص در رشته‌های مختلف تخصصی وارد استان بوشهر شدند

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
بوشهرما:معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گفت: با هدف تامین کمبود پزشک متخصص 62 پزشک متخصص در رشته‌های مختلف تخصصی وارد استان بوشهر شدند.
 سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی از رشته‌ها در کشور کمبودهایی وجود داشت اما با پیگیری‌های مکرر تعداد قابل توجهی متخصص وارد استان بوشهر شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر اضافه‌کرد: این تعداد پزشک، نیاز به پزشکان را در استان تا حد قابل توجهی مرتفع می‌کنند و تنها در رشته‌های چشم و ارتوپدی کمبود داریم که در آینده نزدیک چند متخصص دیگر در این رشته‌ها جذب می‌شوند.

وی افزود: از مسؤولان استانی و هم‌استانی‌های عزیز می‌خواهم با پزشکان در استان همکاری‌های لازم را داشته باشند تا پزشکان با آسودگی خاطر برای حفظ سلامت جامعه تلاش کنند.

این تیم از پزشکان و متخصصان در رشته‌های آسیب‌شناسی، ارتوپدی، بیهوشی، بیماری‌های اعصاب، داخلی، عفونی، قلب، پوست، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، اورولوژی، چشم، رادیولوژی، روانپزشکی، طب اورژانس، طب کار، کودکان، گوش و حلق و بینی و زنان و زایمان تشکیل شده است.

فارس