یکشنبه, 23 ارديبهشت 1403  -  4 ذي‌القعده 1445 -  12 می 2024


خودروهای مصادره‌ای پرونده‌های مواد مخدر در بوشهر فروخته می‌شوند

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: خودروهای مصادره‌ای پرونده‌های مواد مخدر در استان بوشهر از طریق مزایده فروته می‌شوند.

 مهدی مهرانگیز عصر یکشنبه در بازدید از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوشهر اظهار داشت: رسیدگی و تعیین تکلیف خودروها باقی مانده یک ضرورت است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به وجود خودروهای توقیفی در پارکینگ شورای مبارزه با مواد مخدر استان افزود: ضروری است پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به‌صورت ویژه ساماندهی شود.

وی افزود: در حال حاضر ۲۷۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و ضبط شده در این پارکینگ‌ها وجود دارد که از این تعداد ۸۴ دستگاه خودرو تعیین تکلیف شدند.

مهرانگیز با تأکید بر تعیین تکلیف خودروهای توقیفی پرونده‌های مواد مخدر استان تصریح کرد: از تعداد ۸۴ دستگاه خودروهای تعیین تکلیف شده ۲۴ مورد رفع توقیف و مابقی به تعداد ۶۰ دستگاه مصادره شده که با توجه به فراهم شدن مقدمات از طریق مزایده عمومی به فروش خواهد رسید.

وی بر نگهداری مطلوب این خودروها تأکید و تصریح کرد در جلوگیری از فرسایش و صیانت از اموال برای سرعت بخشیدن باید نسبت به تعیین تکلیف و تحویل خودروهای توقیفی تلاش شود.

پایان پیام//