یکشنبه, 23 ارديبهشت 1403  -  4 ذي‌القعده 1445 -  12 می 2024


مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر معارفه شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.50 (1 رای)

بوشهرما: مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر با حضور معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال‌احمر کشور برگزار شد.

 مدیرعامل سابق جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر در این مراسم اظهار داشت: سوم خرداد سال ۱۳۶۱ آزادی خونین‌شهر سمبل تحمیل اراده سیاسی جمهوری اسلامی بر متجاوزان بعثی و اثبات برتری نظامی و یادآور حماسه سفارشات امام در فتح خرمشهر یادآور فرمایشات رسول‌الله بود.

غلامرضا حاجیانی افزود: هلال‌احمر استان بوشهر در حوزه‌های مختلف فعالیت دارد و در طول سال حوادث مختلفی مثل سیل زلزله و کرونا …را پیش‌بینی می‌کند تا بتواند خسارت‌ها را در مواقع بحران به حداقل برساند و به نقطه ایده آل دست یابد.

وی اظهار داشت: باوجود تحریم‌ها و کمبود امکانات، جمعیت هلال‌احمر توانسته است تسکینی بر آلام مردم در حوادث به‌ویژه کرونا باشد.

مدیرعامل سابق جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر افزود: ۴۰۰ امدادگر در استان بوشهر آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند و در قالب ۱۸ پایگاه جاده‌ای، دریایی، کوهستان، هوایی و آنست (سگ جست‌وجو) در مواقع حوادث و بحران به مردم استان خدمات ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در برخی از فصول سال تعداد پایگاه‌های امداد استان بوشهر افزایش می‌یابد افزود: امسال ۲ پایگاه امدادی سیار موقت در شهرستان‌های جم و عسلویه راه‌اندازی شده است.

حاجیانی اضافه کرد: ساخت آشیانه بالگرد یکی از سرمایه‌های ملی است که باید حفظ شود و برای اجرای آن ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: ۱۴۷ خانه هلال در استان بوشهر تأسیس شده‌اند که ۵۰ درصد آن‌ها فعال هستند و کمک‌های اولیه در این خانه‌ها آموزش داده شده است.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر با حضور نامدار عبدالهیان معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال‌احمر و مدیران دستگاه‌های اجرایی و پرسنل جمعیت هلال‌احمر برگزار و ایزدپناه با حکم رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور جایگزین حاجیانی به‌عنوان مدیرعامل این جمعیت در استان بوشهر منصوب شد.

پایان پیام//