سه شنبه, 25 ارديبهشت 1403  -  6 ذي‌القعده 1445 -  14 می 2024


طرح ساماندهی ته لنجی بایداجرایی شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.00 (1 رای)

بوشهرما:نماینده مردم بوشهر ، گناوه ، دیلم ، خارگ و امام حسن در مجلس شورای اسلامی گفت : اولویت ما برای توسعه شمال استان بوشهر ، ایجاد شهرک صنعتی دیلم و صنایع فولاد برای گناوه است..

 عبدالکریم جمیری در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان دیلم با اعلام این مطلب اظهار داشت : اولویت های ما برای شهرک صنعتی شمال استان در دیلم و ایجاد صنایع فولاد برای گناوه و حل مشکلات شرکت های اطراف خصوصاً در پارس جنوبی است .

نماینده بوشهر بوشهر و گناوه افزود : به اشغال جوانان تحصیل کرده در شرکت های اطراف اعتقاد دارم و  جهت تناسب جذب افراد در شرکت ها باید توسعه آموزش های فنی حرفه ای انجام شود .

جمیری با اشاره به مشکلات کمبود آب شهرستان دیلم ، افزود : تعویض خط لوله آب در حال اجراست که باید سرعت بیشتری پیدا کند و ضمناً با شرکت  های نفتی هم رایزنی هایی صورت گرفته است ، همچنین برای تامین آب دام ها نیز احداث چاه را در دستور کار قرار داده ایم .

نماینده بوشهر ، گناوه دیلم در بحث ته لنجی دیلم اظهار داشت : ته لنجی از ناحیه سرمایه گذارها و سرمایه داران به جایی منتقل می شود که این خود مانع توسعه بازار دیلم شده است و میبایست این طرح ساماندهی شود .

نماینده بوشهر گناوه دیلم با اشاره اقدامات انجام شده خود در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه ابراز داشت : موافق نیستم که پیگیری های ما نمود ندارد ، بطور مثال در بحث بیمارستان دیلم ، راه های ارتباطی شهرستان و ساماندهی بندر کارهای خوبی پیگیری کرده ایم و انجام شده است .

نماینده بوشهر ، گناوه ، دیلم افزود: پروژه راه دیلم ، به عامری و هندیجان ، دیلم و گناوه پیگیری شده و دستور گرفته شده و بعضاً مشکل اعتباری و غیر اعتباری و مناقصه دارد و شرکت ها به علت شرایط اقتصادی در مناقصات شرکت نکردند و به این  دلیل پروژه‌ها معطل مانده است ، ضمناً در خصوص  راه های روستایی و طرح های هادی نیز اعتباراتی از بنیاد مسکن و معاونت توسعه روستایی و نفت گرفته شده است که در حال تنظیم موافقت نامه است.

جدول های بروز