سه شنبه, 25 ارديبهشت 1403  -  6 ذي‌القعده 1445 -  14 می 2024


حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری یک ضرورت اساسی دراستان بوشهر است

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.50 (1 رای)

بوشهرما:عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری را یک ضرورت دانست و گفت: با توجه به نقش مهم تولید و سرمایه‌گذاری، بانک‌ها و دستگاه‌هایی اجرایی استان بوشهر موانع در مسیر تولیدکنندگان بردارند.

عبدالکریم جمیری ظهر امروز در برگزاری نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم جامعه توسعه زیرساخت‌های اقتصادی است اظهار داشت: در این راستا مقام معظم رهبری سال‌ها است شعار سال به حوزه اقتصادی و رفع مشکلات این حوزه اختصاص داده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر رفع مشکلات حوزه اقتصادی را در اولویت برنامه‌ها در سال جاری دانست و بیان کرد: اکنون در شرایط خاص و ویژه اقتصادی قرار داریم و همه دستگاه‌های ذیربط در امر تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران باید عزم خود را برای مانع‌زدایی و پشتیبانی از تولیدکنندگان و صنعتگران استان بردارند.

وی با اشاره به برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خاطر نشان کرد: بانک‌ها، تأمین اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، شهرک‌های صنعتی در حل مشکلات سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان نقش مهمی دارند که در این راستا با مسئولان این ادارات راهکارهای لازم در جلسه تخصصی بررسی می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری را یک ضرورت دانست و گفت: با توجه به نقش مهم تولید و سرمایه‌گذاری، بانک‌ها و دستگاه‌هایی اجرایی استان بوشهر موانع در مسیر تولیدکنندگان بردارند.

جمیری بیان کرد: برای ایجاد جهش در حوزه تولید و سرمایه‌گذاری باید نگاه به این حوزه تغییر کند و موانع و مشکلات پیش‌روی تولیدکنندگان برداشته شود.

وی با اشاره به سوءاستفاده‌های برخی افراد از تسهیلات بانکی ویژه تولید گفت: برخی افراد تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال و تولید دریافت کرده ولی در زمینه‌های دیگری استفاده شده و به منافع بسیاری نیز دست پیدا کرده‌اند، باید با این افراد برخورد شدید و قانونی شود و این تسهیلات به مسیر اصلی خود در حوزه تولید برگردد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر، ظرفیت‌های استان بوشهر را برشمرد و اظهار داشت: در استان بوشهر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری وجود دارد و بیشتر مسائل، مشکلات و موانع تولید در حوزه مدیریتی است، اگر مشکلاتی در حوزه قانون‌گذاری وجود داشته باشد آمادگی داریم با کمک کارشناسان و مدیران، آنها را در مجلس پیگیری و رفع کنیم.

انتهای پیام/

جدول های بروز