دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


بهره‌برداری از 4 خانه بهداشت در استان بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
بوشهرما:معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از بهره‌برداری از 4 خانه بهداشت مجهز و استاندارد در استان بوشهر خبر داد.
عبدالمجید خواجه‌ئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر از دوران مهم و تاریخ‌ساز در کشور است و بزرگداشت این ایام باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: نظام اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تاکنون خدمات متنوعی به مردم ارائه کرده و این خدمات موجبات رضایتمندی مردم در مناطق مختلف را فراهم کرده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: نظام اسلامی در حوزه سلامت و بهداشت اقدامات بسیار مهم و ارزنده‌ای انجام داده و هم‌اکنون در تمام روستاها و شهرها شاهد بهبود وضعیت سلامت هستیم که البته این روند در دولت تدبیر و امید با کیفیت و شتاب بیشتری ادامه یافته است.

خواجه‌ئیان با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت تصریح کرد: بدون تردید یکی از طرح‌های موفق و تاثیرگذار در حوزه بهداشت و درمان در کشور اجرای طرح تحول سلامت بوده که موجب افزایش چشمگیر خدمات به مردم شده و روز به روز خدمات این حوزه گسترش بیشتری داشت است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از بهره‌برداری از 4 خانه بهداشت مجهز و استاندارد در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در ایام دهه فجر امسال و با تلاش و فعالیت‌های انجام گرفته تعداد چهار خانه بهداشت در استان به بهره‌برداری رسیده که 2 خانه بهداشت در دشتستان و 2 خانه بهداشت نیز در مناطق روستایی گناوه بوده است.

خواجه‌ئیان بر لزوم بهبود خدمات حوزه سلامت در مناطق مختلف استان به ویژه نقاط روستایی تاکید کرد.