دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


اعزام پزشکان متخصص و فوق‌تخصص به شبانکاره

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
بوشهرما:بخشدار شبانکاره از اعزام پزشکان متخصص و فوق‌تخصص به شبانکاره خبر داد.
 محمد سلیمانی صبح امروز در نشست با مسئولان شبانکاره اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به استان بوشهر یک فرصت مناسب برای توسعه و پیشرفت استان است و امیدواریم از این موقعیت نهایت بهره را ببریم.

وی افزود: کاروان تدبیر و امید روز سه‌شنبه(فردا) وارد استان بوشهر می‌شوند و به فضل خدا شاهد استقبالی شایسته از سوی مردم خواهیم بود.

بخشدار شبانکاره به سفر ماه گذشته استاندار به شبانکاره اشاره و خاطرنشان کرد: در این سفر تصمیمات مهمی گرفته شد و پروژه‌های ارزشمندی فعال شد که امیدواریم موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

سلیمانی گفت: عمران شهری و روستایی و توسعه پروژه‌های مهم زیربنایی و زیرساختی از اساسی‌ترین برنامه‌های مسئولان در این بخش است که امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی از اعزام پزشکان متخصص و فوق‌تخصص به شبانکاره خبر داد و گفت: با همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و رئیس شبکه بهداشت شهرستان و همچنین مسئولین بخش شاهد اعزام پزشکان متخصص به این بخش در روزهای دوشنبه هر هفته هستیم.

بخشدار شبانکاره یادآور شد: دولت در حوزه بهداشت و درمان اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده و با اجرای طرح تحول نظام سلامت، هزینه‌های درمانی کاهش چشمگیری یافته است.

فارس