دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


دبیرخانه دیابت کشور در بوشهر راه‌اندازی می‌شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)


بوشهرما: استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر در بیمارهای‌های قلبی و عروقی و دیابت در کشور پیشتاز است برای پیشگیری از این بیمارها دبیرخانه دیابت کشور در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

وی، با اشاره به موفق بودن طرح تحول نظام سلامت در جامعه افزود: تا قبل از اجرای این طرح مشکلاتی گریبانگیر مردم در حوزه درمان و بهداشت بود که اکنون اجرای موفقیت آمیز این طرح زمینه امید در جامعه را افزایش داده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه بیماری‌های قلبی و عروقی و دیابت از استان‌های پیشتاز است تاکید کرد: ایجاد دبیرخانه دیابت کشور در استان بوشهر نقش مهم و موثری در پیشگیری از بیماری دیابت دارد که تمام تلاش این است که مردم در بروز این بیماری پیشگیری‌های لازم را انجام دهند.

سالاری با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه مشارکتی، همکاری فعالی دارد افزود: در حوزه برنامه‌ها و طرح‌های مشارکت این استان دارای شرائط خوبی است که می‌توان در این عرصه در اجرای برنامه‌های گوناگون از مردم به ویژه جوانان بهره جست.

وی، با بیان اینکه نقش مهم سمن‌ها در عرصه‌های مختلف حائز اهمیت است گفت: سمن‌ها در واقع حلقه واسط بین مردم و مسئولان هستند که برای حضور فعال این سازمان‌های مردمی در استان بوشهر شرائط مطلوبی فراهم شده است.

استاندار بوشهر حوزه کارآفرینی و توانمندسازی در استان بوشهر فعال دانست و گفت: عرصه کارآفرینی و توانمند سازی بانوان در این استان فعال است و تنها دغدغه این حوزه به فروش نرفتن محصولات با کیفیت آنان است که نیاز به حمایت در عرصه یاد شده دارند.