دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


خانه دیابت در بوشهر راه‌اندازی می‌شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

 

بوشهر ما: استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در بیمارهای‌های قلبی و عروقی و دیابت در کشور پیشتاز است به همین دلیل خانه دیابت در بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

 مصطفی سالاری عصر سه‌شنبه در نشست با رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور در بوشهر اظهار داشت: فعالیت‌های سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در صحنه‌های مختلفی حضور گسترده و مناسب داشته‌اند.

وی به نقش برنامه‌های سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در ایجاد امید در بین مردم اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید تلاش های بسیار زیادی در زمینه سلامت داشته و طرح‌های بسیار خوبی را در این زمینه اجرا کرده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه اجرای موفقیت آمیز طرح تحول نظام سلامت زمینه امید در جامعه را افزایش داده است، ادامه داد: استان بوشهر نیز در زمینه اجرای این طرح عملکردی موفقیت آمیز داشته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در حوزه بیماری‌های قلبی و عروقی و دیابت دارای بیماران زیادی است و نیاز است که خانه دیابت کشور در استان بوشهر ایجاد شود تا اقدامات مناسبی برای پیشگیری از این بیماری‌ها صورت بگیرد.

سالاری افزود: استان بوشهر در حوزه برنامه‌ها و طرح‌های مشارکت دارای ظرفیت بالایی است و می‌توان از ظرفیت‌های جوانان این استان استفاده بسیار خوبی برد.

وی گفت: بانوان استان بوشهر در عرصه کارآفرینی دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی هستند و نیاز است دغدغه آنها مبنی بر فروش محصولات با کیفتی که تولید می کنند رفع شود.مهر