سه شنبه, 01 خرداد 1403  -  13 ذي‌القعده 1445 -  21 می 2024


کارگاه‌های تخصصی «سلامت‌محور» در بوشهر برگزار می‌شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)


بوشهرما: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در گردهمایی مسئولان و روسای آزمایشگاه‌های کنترل غذا و داروی کشور در بوشهر کارگاه‌های تخصصی روش‌های نوین کنترل محصولات سلامت محور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آزمایشگاه کنترل و نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی در بوشهر فعال است گفت: برای تسریع در ترخیص کالاهای مواد غذایی و بهداشتی آزمایشگاه مجهزی در گمرک بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

رضایی با تاکید بر این نکته که معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر وظیفه بسیار حساسی در راستای تامین امنیت غذایی در جامعه دارد گفت: توجه به بهداشت در جامعه امر مهمی است و علاوه بر مسئولان، مردم نیز باید در ساختن محیطی بهداشتی و سالم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی مدونی برای تامین مواد دارویی شهروندان و مسافران نوروزی شده  افزود: داروخانه‌های استان بوشهر در تعطیلات نوروزی سال گذشته تلاش بسیار خوبی داشتند و در تمام این ایام خدمات لازم را مراجعه کنندگان ارائه کردند.

معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه برای تامین داروی مهمانان نوروزی در استان بوشهر داروخانه‌های کشیک وجود دارد اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در ایام تعطیلات نوروزی داروخانه در شهرها و شهرستان‌های مختلف استان به صورت کشیک تمام‌ وقت به مهمانان نوروزی سرویس‌دهی می‌کنند.

رضایی با اشاره به گردهمایی مسئولان و روسای آزمایشگاه‌های کنترل غذا و داروی کشور دربوشهر گفت:  برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حوزه روش‌های نوین کنترل محصولات سلامت محور و ‏ابلاغ و شیوه اجرای دستورالعمل‌های جدید از جمله برنامه‌های این گردهمایی است.تسنیم