سه شنبه, 01 خرداد 1403  -  13 ذي‌القعده 1445 -  21 می 2024


مشکلات پرستاران استان بوشهر برطرف می‌شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار پرستاران در جامعه به ویژه در مراکز درمانی امیدواریم سال آینده مشکلات پرستاران به صورت دائمی حل و فصل شود.


وی، با بیان اینکه رسالت حضرت زینب(س)  نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی(ع) بود گفت: حضرت زینب کبری(س) رسالت نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی بر عهده داشت که تا آخرین رمق، دین خود را ادا کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به وظایف پرستاران تصریح کرد: پرستار یک عضو مهم در تیم مراقبت بهداشتی است و نقش مهمی  در درمان، مراقبت‌های قبل و پس از درمان، حمایت از بیماران و هماهنگی بین بیمار و پزشک و بیمار و خانواده بر عهده دارد.

حقیقی، افزود: پرستاران با مراقبت از افراد در تمام مراحل زندگی ازآنها از پیشگیری ازبیماری  تا مراقبت در هنگام بیماری و توان‌بخشی پس از بیماری، نقش بسیار حیاتی در حوزه سلامت بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: امروز پرستاران می‌توانند تا مقطع دکتری پرستاری به تحصیل ادامه دهند وامیدواریم شاهد ارتقاء سطح کیفی خدمات پرستاران در تمام بیمارستان و مراکز درمانی استان باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت و نقش تاثیرگذار این طرح در کاهش هزینه‌های درمانی بیان کرد: امروز رضایت‌مندی مردم از حوزه سلامت تغییر معناداری یافته و پرداخت هزینه‌های درمانی از جیب مردم کاهش چشمگیری یافته است.

حقیقی، با بیان اینکه پرستاران نیازمند توجه ویژه و بیشتر هستند تصریح کرد: با تلاش و پیگیری‌های مدیران ارشد استان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برنامه‌ریزی بسیار مناسبی برای رفع مشکلات معیشتی و رفاهی پرستاران انجام شده و امیدواریم این مشکلات بشکل دائمی برطرف شود.تسنیم