دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


طرح سلامت دهان و دندان در بوشهر اجرا می‌شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)


بوشهرما: استاندار بوشهر گفت: طرح سلامت دهان و دندان با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در استان بوشهر اجرا می‌شود که در اجرای این طرح علاوه بر ۳۶ واحد دولتی و سه کاروان سیار دندانپزشکی فعال است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر از امنیت مطلوبی برخوردار است، گفت: وجود نیروهای توانمند سپاه پاسداران در همه بخش‌ها ضمن اینکه جامعه را از بروز آسیب‌ها مصون نگه داشته امنیت پایدار را تضمین کرده است.

استاندار بوشهر سپاه پاسداران را مایه عزت، افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: سپاه مایه آسایش و آرامش جامعه است چراکه این نیرو با داشتن کارنامه درخشانی در همه عرصه‌ها سبب افتخار ملت ایران است.

سالاری با بیان اینکه سپاه پاسداران در مسیر توسعه و پیشرفت همگام با مسئولان است، افزود: سپاه امام صادق (ع) و نیروی دریایی سپاه در هموار کردن مسیر توسعه و پیشرفت استان تلاش ویژه‌ای داشته‌اند که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به برتری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در کشور بیان کرد: انتخاب سپاه امام صادق(ع) استان به‌عنوان سپاه نمونه کشور مایه افتخار مردم و مسئولان استان بوشهر بوده و این مهم نشانه توانمندی این نیرو است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در استان بوشهر مشارکت همه جانبه با برنامه‌های توسعه‌ای استان دارد، تصریح کرد: سپاه پاسداران نقش تاثیرگذاری در اجرای برنامه‌ها دارد به‌گونه‌ای که امسال زمینه مشارکت سپاه در 15 طرح در بخش‌های ورزشی، ساخت بوستان و طرح‌های حوزه سلامت فراهم است.

سالاری با اشاره به اجرای طرح‌های ارتقاء سلامت در استان بوشهر به طرح پیشگیری از دیابت پرداخت و گفت: پیشگیری از بیماری‌های قلبی، عروقی و دیابت یکی از برنامه‌های امسال است که افراد بالای 30 سال سن مورد معاینه و درمان رایگان قرار می‌گیرند.

وی اجرای طرح سلامت دهان و دندان را یکی دیگر از طرح‌های حوزه سلامت برشمرد، افزود: در اجرای این طرح تمام افراد زیر 14 سال سن مورد معانیه، آزمایش و درمان به‌صورت رایگان قرار می‌گیرند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه برای اجرای طرح سلامت دهان و دندان 200 میلیارد ریال مصوب شده است، بیان کرد: در اجرای این طرح علاوه بر 36 واحد دندان پزشکی دولتی سه کاروان سیار دندانپزشکی به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.تسنیم