دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان در جم

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:فرماندار جم از توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان در جم خبر داد.

  فتح‌الله نوروزی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: رسیدگی به مطالبات مردم و رفع دغدغه‌های این عزیزان مورد توجه و تاکید است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: شهرستان جم نیازمند توسعه بیشتر برای رفع دغدغه‌های مردم است و در همه بخش‌ها و عرصه‌ها تلاشی مضاعف انجام می‌دهیم تا رضایت خاطر مردم فراهم شود.

فرماندار جم در واکنش به سخنان امام جمعه جم درباره سلامتی افراد جامعه و اینکه شهرستان جم بخش دیالیز ندارد ابراز داشت: سلامت از برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید است.

وی با بیان اینکه در دولت، گام‌های خوبی نیز در زمینه تحول در نظام سلامت برداشته شده است افزود: موضوعات بهداشت و درمان شهرستان جم را دقیق پیگیری می‌کنم.

نوروزی از توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان در جم خبر داد و گفت: هفته آتی در نشستی با حضور مسئولان بیمارستان توحید و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، موضوع فوق و همچنین ایجاد بخش دیالیز در جم مورد بررسی قرار می‌دهم و موضوع مطرح شده امام جمعه جم را به طور دقیق پیگیری می‌کنم.

فرماندار جم یادآور شد: افزایش سطح کیفی خدمات‌رسانی به مردم مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر برسیم.فارس