دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


انجام سی‌تی‌اسکن‌های سه‌بعدی در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:مسئول بخش رادیولوژی بیمارستان شهدا‌ی خلیج‌فارس بوشهر گفت: سی‌تی‌اسکن‌های سه‌بعدی و سی‌تی‌آنژیوگرافی‌ تنها در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس انجام می‌شود.

 

 اعلم راستیان صبح امروز در نشست شورای مدیریت بهداشتی استان بوشهر اظهار کرد: بخش رادیولوژی یکی از مهم‌ترین بخش‌های پاراکلینیکی بیمارستان است که خدمات سونوگرافی، ‌سی‌تی‌اسکن و تصویربرداری از اعضای مختلف بدن بیمار را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه به‌طور میانگین روزانه به 150 نفر به‌صورت بستری و سرپایی خدمات ارائه می‌شود، تصریح کرد: خدماتی نظیر سی‌تی‌اسکن‌های‌ سه‌بعدی و سی‌تی‌آنژیوگرافی به‌تنهایی ‌در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر انجام می‌شود که تمامی شهرستان‌های استان را تحت‌پوشش قرار می‌دهد.

راستیان با بیان اینکه پزشک متخصص رادیولوژیست صبح به‌صورت تمام‌وقت و عصر و شب به‌صورت آنکال در بخش رادیولوژی بیمارستان حضور دارد، افزود: بخش رادیولوژی به ‌بیماران بستری و سرپایی 24 ساعته خدمات ارائه می‌کند.

مسئول رادیولوژی بیمارستان شهدای خلیج‌فارس با اشاره به اینکه برای رفاه حال بیماران با تمامی بیمه‌ها قرارداد داریم، افزود: تمامی خدمات در این بخش با تعرفه دولتی انجام و حداکثر تا 24 ساعت برای بیماران بستری و 48 ساعت برای بیماران سرپایی نتیجه توسط متخصص رادیولوژی گزارش داده می‌شود.