دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


راه‌اندازی بخش اورژانس قلب بیمارستان 17 شهریور برازجان

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
بوشهرما:رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان از راه‌اندازی بخش اورژانس قلب بیمارستان 17 شهریور برازجان خبر داد.
 

مقدس جعفری بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان بهداشت و درمان دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم با تلاش مضاعف به اهداف مورد نظر در این حوزه برسیم.

وی افزود: بیمارستان شهید گنجی و بیمارستان 17 شهریور در بخش‌های مختلف و تخصصی به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند و حجم و کیفیت خدمات در این مجموعه‌ها موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.

رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان از راه‌اندازی بخش اورژانس قلب و سرپایی بیمارستان 17 شهریور برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: بخش پزشک عمومی بیمارستان 17 شهریور به منظور درمان بیماران سرپایی و اورژانس قلبی راه‌اندازی شده و خدمات مهمی به جامعه هدف ارائه می‌کند.

جعفری تصریح کرد: در راستای توسعه و ارتقاء سطح خدمات‌رسانی مراکز درمانی بخش دولتی و به منظور کاهش بار مالی درمان خانوار و دسترسی سریع‌تر بیماران به مراکز درمانی که یکی از اساسی‌ترین سیاست‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است، درمانگاه پزشک عمومی بیمارستان 17 شهریور برازجان افتتاح و راه‌اندازی شده است.

وی یادآور شد: درمانگاه پزشک عمومی به صورت شبانه‌روزی و در سه شیفت مختلف خدماتی نظیر ویزیت پزشک عمومی، تزریقات، پانسمان، بخیه، سرم درمانی و بستری سرپایی و بر طبق طرح تحول نظام سلامت و با تعرفه دولتی به تمامی شهروندان خدمات ارائه می‌کند.

رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان بیان کرد: کیفیت بخشیدن به خدمات درمانی در این شهرستان از برنامه‌های مهمی است که با تلاش و فعالیت دسته‌جمعی محقق شده است.