دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


خدمات‌رسانی بیمه سلامت به 510 هزار نفر در استان بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

جنوب امروز:مدیرکل سازمان بیمه سلامت استان بوشهر از خدمات‌رسانی بیمه سلامت به 510 هزار نفر در استان بوشهر خبر داد.

 پرویز رمضانی گفت: دولت یازدهم در راستای بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف استان بوشهر، اهتمام جدی دارد و تاکنون برنامه‌های متنوعی اجرا کرده است.

وی افزود: افزایش کیفیت خدمات درمانی و کاهش هزینه‌های درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از اقدامات مهم مسئولان در حوزه سلامت است که مورد توجه و استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

مدیرکل سازمان بیمه سلامت استان بوشهر خاطر نشان کرد: ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم نقش مهمی در کاهش هزینه‌های درمانی دارد و سازمان بیمه سلامت در این راستا نهایت توان و ظرفیت خود را در این مسیر به کار گرفته است.

رمضانی تصریح کرد: در استان بوشهر با تلاش و فعالیت انجام شده در 10 شهرستان استان، خدمات بیمه‌ای با بهترین کیفیت در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود و برای رضایتمندی مردم از این خدمات از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی یادآور شد: سرکشی به شهرستان‌های مختلف به منظور شناخت مشکلات مردم و رفع دغدغه‌های مردم مناطق شهری و روستایی انجام می‌شود و بحمدالله تاکنون بهترین خدمات را به مردم در مناطق دوردست ارائه کرده‌ایم.

مدیر کل سازمان بیمه سلامت استان بوشهر از خدمات‌رسانی بیمه سلامت به 510 هزار نفر در استان بوشهر خبر داد و گفت: هم‌اکنون تعداد 510 هزار نفر در 10 شهرستان استان بوشهر از خدمات متنوع بیمه سلامت برخوردار هستند و هر روز حجم و کیفیت خدمات بالاتر رفته است.

رمضانی بیان کرد: امسال و سال گذشته، تعداد 54 هزار نفر از جمعیت استان بوشهر که از هیچ بیمه‌ای برخوردار نبوده‌اند مورد حمایت بیمه‌ای قرار گرفتند که ارزش و اهمیت زیادی دارد.