دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


رئیس دانشگاه علوم پزشکی :مراکز سلامت بوشهر بهسازی می‌شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

جنوب امروز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مراکز سلامت بوشهر بهسازی می‌شود.

 علیرضا رئیسی صبح جمعه در بازدید از مراکز سلامت شهرستان بوشهر اظهار داشت: توسعه بخش سلامت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در دستور کار دولت تدبیر و امید است و در این راستا طرح‌های مهمی اجرا می‌شود.

وی به اجرای طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و افزود: این طرح علاوه بر کاهش هزینه‌های درمانی، کیفیت خدمات در بخش سلامت را نیز افزایش داده است و شاهد رضایت‌مندی مردم از اجرای این طرح هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر لزوم توسعه ارائه خدمات به مردم تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به جمعيت محروم و آسيب‌پذير مناطق حاشیه‌نشین، توانمندسازی آنان با راهبرد آموزش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی از بهسازی مراکز سلامت جامعه در سطح استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: توسعه فضای فیزیکی این مراکز نیز در دستور کار است تا شاهد افزایش خدمات‌دهی مراکز باشیم.

رئیسی با اشاره به تلاش‌های صورت‌گرفته برای توسعه فضاهای درمانی در استان، افزود: ساخت و توسعه این فضاهای درمانی زمینه را برای عدم مراجعه مردم استان بوشهر به دیگر استان‌ها برای انجام امور درمانی فراهم می‌کند.

لازم به ذکر است که رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مرکز سلامت جامعه نبی اکرم(ص) و تنگگ که در سال جاری برای بهبود ارائه خدمات به حاشیه نشین‌های شهر بوشهر راه اندازی شده است، بازدید کرد.

وی همچنین بازدیدی را از اورژانس ۱۱۵ واقع در ترمینال مسافربری بیرون شهری بوشهر داشت.منبع مهر