دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


ویزیت 7 هزار نفر در طرح قلب سالم در استان بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

جنوب امروز:قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از ویزیت 7 هزار نفر در طرح قلب سالم در استان بوشهر خبر داد.

 

حیدر عزیزنژاد افزود: دولت یازدهم در بخش سلامت و بهداشت عملکرد بسیار خوبی داشته و طرح‌های مهمی در مناطق مختلف کشور اجرایی شده است.

وی افزود: در استان بوشهر شاهد اجرای موفقیت‌آمیز طرح تحول نظام سلامت هستیم که مردم و مراجعه‌کنندگان به درمانگاه‌ها و مراکز درمانی از این خدمات و به ویژه از کاهش چشمگیر هزینه‌ها رضایت دارند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر، بر روند اجرای مناسب طرح تحول نظام سلامت، نظارت دقیقی داشته‌ایم و این طرح تاکنون با کیفیت نسبتا خوبی اجرایی شده است.

عزیزنژاد تصریح کرد: با تدابیر و پیشنهاد استاندار بوشهر، دو طرح مهم و ارزشمند درمانی جدید نیز در استان رونمایی و اجرایی شده که اجرای این طرح‌ها رایگان بوده و مردم از کیفیت اجرای این طرح‌ها رضایت کاملی دارند.

وی یادآور شد: اجرای طرح قلب سالم برای افراد بالاتر از 30 سال شامل بانوان و آقایان و همچنین طرح سلامت دهان و دندان که برای افراد زیر 14 سال سن اجرایی و عملیاتی شده و با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده است.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از ویزیت 7 هزار نفر در طرح قلب سالم خبر داد و گفت: این طرح تاکنون با استقبال خوبی مواجه شده و در حال حاضر بیش از 7 هزار نفر تحت درمان قرار گرفته‌اند.منبع فارس