دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


توسعه زیرساخت‌های سلامت در مجتمع گاز پارس جنوبی

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

جنوب امروز:دبیر کمیته سلامت پالایشگاه پنجم پارس جنوبی از توسعه زیرساخت‌های سلامت در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.

 

 بابک دده‌خانی بعد از ظهر امروز در نشست کمیته سلامت در مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: بهداشت و سلامت امر بسیار مهمی در جامعه است و در دین اسلام نیز به مسئله سلامت و پاکیزگی اهمیت زیادی داده شده و تاکید فراوانی شده است.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی از مجموعه‌های مهم در عرصه نفت و گاز به شمار می‌رود و باید در راستای بهبود وضعیت سلامت و بهداشت در این منطقه اهتمام ورزیم.

دبیر کمیته سلامت پالایشگاه پنجم پارس جنوبی از توسعه زیرساخت‌های سلامت در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و اضافه کرد: بدون تردید سلامت کارکنان و برطرف کردن مشکلات و دغدغه‌های بهداشتی در زمینه‌های مختلف بهداشت صنعتی، بهداشت عمومی و محیط، بهداشت روان و تغذیه در راس امور قرار دارد و این مجتمع در زمینه توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت و افزایش امکانات و تجهیزات بهداشتی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

دده‌خانی تصریح کرد: توسعه و گسترش فرهنگ سلامت در مجموعه‌های پالایشگاهی نیز امر مهمی است و مجتمع گازی پارس جنوبی در این مسیر نیز نهایت توان خود را به کار گرفته است.

رئیس کمیته سلامت پالایشگاه پنجم نیز اظهار داشت: برای ارتقای سطح سلامت در این پالایشگاه از تمام ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

ایرج خرمدل افزود: اجرای پروژه‌های پژوهشی با همکاری دانشگاه و صنعت امری مهم است و در حوزه سلامت در این راستا گام‌های ارزشمندی برداشته شده است.فارس