جمعه, 21 ارديبهشت 1403  -  2 ذي‌القعده 1445 -  10 می 2024


شورای شهر بوشهر دو میلیارد تومان برای درمان ببماران کرونایی پرداخت می کند

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.50 (1 رای)

بوشهرما:رئیس شورای شهر بوشهر گفت: امروز شرایط در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر نگران کننده است. براساس جلسه ای که با دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان داشتیم دو میلیارد تومان اعتبار به آن ها اختصاص می دهیم تا برای هر بخش که مورد نیاز بیمارن کرونایی است هزینه شود.البته برای بخشی از آن به همراهی و کمک مردم نیاز است.

وی اضافه کرد: در کنار آن به همکاری و کمک های نقدی و غیر نقدی گروه های جهادی ، مردم و هیئات مذهبی نیز نیاز داریم.

شهناز پولادی یکی دیگر از اعضا شورای شهر بوشهر هم گفت: در شرایطی قرار داریم که کادر درمان فشار زیادی را تحمل می کند از طرفی برخی از بیماران سرپایی کرونایی نیاز به تزریق داروی رمدسیویر دارند که تزریق آن در منزل انجام می شود و هزینه زیادی را خانواده ها در این شرایط اقتصادی به خصوص اقشار ضعیف متحمل می شوند.

وی افزود: به دنبال سرو سامان دادن به این وضعیت هستیم تا حداقل برای تزریق دارو دچار مشکل نشوند و با معرفی مکان هایی هزینه بالای این خدمات را کاهش دهیم.

این عضو شورای شهر اضافه کرد: در هفته گذشته نیز در تامین اکسیژن بیماران مشکل داشتیم که هم اکنون کمی وضعیت بهتر شده اما هنوز پاسخگوی نیاز بیماران نیست پس لازم است از ظرفیت های استانداری ، فرمانداری ، همراهی دانشگاه علوم پزشکی و همکاری مردم برای تامین اکسیژن استفاده کنیم .

پولادی بیان داشت:هم اکنون درماه محرم و صفر قرار داریم و هرکس در تلاش است تا ارادت خود را به امام حسین (ع)و یارانش نشان دهد از مردم در خواست می کنم اگر ظرفیت مالی دارند در این ماه نذر خود را برای بیماران کرونایی هزینه کنند .

وی گفت:در روزهای آینده مرکزی را برای نذز بیماران کرونایی معرفی می کنیم تا از طریق آن کمک ها را دریافت کنیم. این کمک ها شامل تامین آب ، خشکبار و انواع نوشیدنی های داری ویتامین هم می شود به این ترتیب بخشی از فشارها از کادر درمان کم شده و سایر خدمات را به بیماران ارائه می کنند.