دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


جذب 159 پزشک متخصص و عمومی در استان بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
بوشهرما:رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از جذب 159 پزشک متخصص و عمومی در استان بوشهر خبر داد.
دکتر علیرضا رئیسی عصر امروز در بازدید از بیمارستان توحید جم اظهار داشت: توجه به سلامت و بهداشت در جامعه امری بسیار مهم و ارزشمند است و دانشگاه علوم پزشکی در این مسیر از تمام توان و ظرفیت خود بهره می‌برد.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات بهداشتی و درمانی مورد توجه و تاکید مسئولان بهداشت استان قرار دارد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت از برنامه‌های موفق وزارت بهداشت در یکسال اخیر است که در سطح استان نیز شاهد اجرای دقیق طرح و رضایتمندی مردم هستیم.

رئیسی تصریح کرد: فاز سوم طرح تحول سلامت، کنترل پرداخت‌های خارج از تعرفه است که با اجرای این طرح بخش قابل توجهی از این پرداخت‌ها توسط مردم کاهش یافته است.

وی از جذب 159 پزشک متخصص و عمومی در استان بوشهر خبر داد و افزود: جذب 67 پزشک متخصص و 92 پزشک عمومی و توزیع آن در استان و تحت پوشش قرار دادن بیمارستان‌های غیر دانشگاهی مانند بیمارستان توحید شرکت نفت در جم در این طرح، پیگیری برای بیمارستان‌های تامین اجتماعی عسلویه و خارگ و کاهش فرانشیز بیماران شهری تا 10 و روستایی تا 5 درصد از دیگر اقدامات انجام شده در طرح تحول سلامت است.

رئیسی گفت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت بهداشت و سلامت در سطح استان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

فارس