دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


اشغال 88 درصدی تخت‌ بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
بوشهر ما: مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از اشغال 88 درصدی تخت‌ بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد.

 ابراهیم پورحکیمی ظهر پجشنبه در حاشیه بازدید مسئولان از بیمارستان سلمان فارس بوشهر اظهار داشت: یک میلیون و 672هزار نفر تا پایان آبان‌ماه امسال تحت ویزیت مراکز تامین اجتماعی استان بوشهر قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: پزشکان عمومی، متخصص و دندان‌پزشکان مراکز تامین اجتماعی استان بوشهر در سه مرکز بستری و هفت مرکز سرپایی اقدام به ارائه خدمات درمانی کرده‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: طی هشت ماهه نخست امسال 15هزار و 884 مورد بستری در سه مرکز بستری ملکی در شهرهای بوشهر، برازجان و عسلویه مداوا شده‌اند.

وی افزایش میزان مراجعات به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد و افزود: طی هشت ماه نخست امسال شاهد اشغال 88 درصد تخت‌ بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان بوشهر بوده‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد کاهش را نشان می‌دهد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست خواستار رفع کاستی‌ها و مشکلات بهداشت و درمان استان بوشهر شد و بیان داشت: بهداشت و درمان یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم است که باید به صورت جدی به آن توجه شود.

عبدالکریم جمیری با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت، اذعان داشت: امیدواریم با تلاش همه مسئولان شاهد بهبود وضعیت بهداشت و درمان در استان باشیم.مهر