دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


احداث 10 خانه بهداشت جدید با مشارکت استانداری بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
بوشهرما:رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از احداث 10 خانه بهداشت جدید با مشارکت استانداری بوشهر خبر داد.
علیرضا رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توجه به سلامت و بهداشت در شهرها و روستاهای مختلف استان مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات بهداشتی و درمانی در سطح استان در دستور کار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی است و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی بتوانیم رضایتمندی مردم را جلب کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: امسال در راستای استاندارد‌‌سازی واحدهای محیطی ارایه خدمات دارویی مورد نیاز مراکز زیر پوشش پزشک خانواده اقدامات خوبی انجام گرفته و بیش از هشت میلیارد ریال اعتبار برای این مهم هزینه شده است.

رئیسی تصریح کرد: تامین و توزیع واکسن پنجگانه در شهرستان‌های مختلف نیز از جمله اقدامات این مجموعه است که امر بسیار مهم و تاثیرگذاری در سلامت است.

وی از احداث 10 خانه بهداشت جدید با مشارکت استانداری بوشهر خبر داد و گفت: ایجاد این خانه‌های بهداشت در روستاهای کمتربرخوردار انجام می‌شود و برای بهبود وضعیت درمانی و بهداشتی روستاها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از ارائه خدمات دندانپزشکی در مراکز روستایی استان خبر داد و افزود: این خدمات موجبات رضایت‌مندی مردم می‌شود.

رئیسی بیان کرد: سرکشی به مناطق مختلف استان بوشهر و شناخت مشکلات و دغدغه‌های مردم در حوزه سلامت از اساسی‌ترین برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی است.