دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


هزینه عمل پیوند کلیوی در بیمارستان بوشهر رایگان است

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)


بوشهرما: رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر گفت: بخش پیوند کلیوی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در دهه فجر راه‌اندازی می‌شود که این عمل بدون دریافت هزینه و به صورت رایگان انجام می‌شود.

 اسماعیل عباسی ظهر امروز در آیین تجلیل از خیران انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر اظهار داشت: خیران نقش مهم و تاثیرگذاری در بازگشت سلامتی بیماران کلیوی استان بوشهر داشته‌اند بگونه‌ای که در سال گذشته 97 نفر از بیماران کلیوی استان بوشهر که نیاز به پیوند داشتند با مشارکت افراد خیر پیوند کلیوی شدند.

وی از راه‌اندازی بخش پیوند کلیوی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در دهه فجر امسال خبرداد و گفت: با راه‌ اندازی بخش پیوند کلیه بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر یکی از انتظارات مهم بیماران کلیوی این استان محقق می‌شود.

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر با بیان اینکه راه‌اندازی بخش پیوند کلیوی بوشهر سبب کاهش هزینه‌های جانبی بیماران می‌شود گفت: بخش پیوند کلیوی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در دهه فجر راه‌اندازی می‌شود که این عمل با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بدون دریافت هزینه و به صورت رایگان انجام می‌شود.

عباسی، با اشاره به اینکه  عملیات اجرایی ساختمان انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر اسفند ماه امسال آغاز می‌شود بیان کرد: این ساختمان با مشارکت خیران در چهار طبقه ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار بیمار کلیوی در استان بوشهر وجود دارد خاطرنشان کرد: 600 نفر در استان بوشهر در نوبت پیوند کلیوی هستند که نخستین عمل پیوند امسال در دهه فجر در این استان انجام می‌شود.

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر با بیان اینکه برای خرید کلیه نیاز به مشارکت بیشتر خیران است گفت: برای انجام عمل پیوند 60 نفر بیمار استان بوشهر به 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

در این مراسم از 50 تن از خیران انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر تجلیل شد.تسنیم