دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


زوم راه‌اندازی انجمن خیرین سلامت در استان بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

 

بوشهرما: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: پیشنهاد می‌شود انجمن خیرین سلامت در استان بوشهر راه‌اندازی شود.
  سعید زرین‌فر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر امروز(7 دی) در آیین تجلیل از خیرین انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش ما این است که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مشکلات ناشی از ابتلای به بیماری را برای بیماران و خانواده‌های آنان کم کنیم.



وی با تاکید بر لزوم فراهم کردن زمینه حضور بیشتر خیرین در این عرصه افزود: هر کس به تناسب توان خود می‌تواند در این زمینه مشارکت داشته باشد و مسئولان در راستای شناسایی و جذب هر چه بیشتر خیرین همت کنند.



زرین‌فر تصریح کرد: اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر قابل تقدیر است.



وی یادآور شد: خیرین نیز در این عرصه حمایت و همکاری و همراهی چشمگیری داشته و دارند و بدون شک حضور و همراهی خیرین در این زمینه بسیار تاثیرگذار است.



معاون استاندار بوشهر با اشاره به توجه و تاکید دولت تدبیر و امید بر حوزه سلامت گفت: دولت با اجرای برنامه‌های مختلف در راستای ارتقا شاخص‌های سلامت تلاش می‌کند و حضور خیرین از نظر کمی و کیفی در کنار دولت تلاش مضاعفی است.



زرین‌فر افزود: از آنجا که همیشه پیشگیری مقدم بر درمان است باید اطلاع‌رسانی و آگاه سازی و آموزش عمومی از طریق رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما با جدیت پیگیری شود.



تلاش دولت در زمینه سلامت قابل تقدیر است



حجت‌الاسلام حسین رزمجو، مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این نشست گفت: تلاش دولت در زمینه سلامت قابل تقدیر است و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه در حال انجام است.


وی  افزود: فعالیت در سازمان‌های مردم نهاد در کشورهای پیشرفته یک ارزش است و در کشور ما مردم بی هیچ چشمداشتی و با دل و جان در این سازمان‌ها فعالیت می‌کنند و در این عرصه باید به جایی برسیم که به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شویم.



رزمجو اضافه کرد: خیرینی که در کنار انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان فعالیت می‌کنند با حضور در صحنه مسئولیت‌پذیری خود را ثابت کرده‌اند و حضور این عزیزان مایه افتخار ما است.شبستان