یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403  -  19 شوال 1445 -  28 آوریل 2024


مدیر کل میراث فرهنگی بوشهر خبر داد؛ اختصاص سوخت یارانه‌ای برای کشتی‌های تفریحی در استان بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.50 (1 رای)

بوشهرما: مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: اولین مجوز سوخت یارانه‌ای برای کشتی‌های تفریحی توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی صادر شد.

اسماعیل سجادی منش  اظهار داشت: بعد از مطالبه فراوان فعالان حوزه گردشگری و دریایی برای اخذ سوخت یارانه‌ای به کشتی‌های تفریحی که بتواند هزینه استفاده از این کشتی‌ها را برای گردشگران، مسافران و هم استانی‌های اقتصادی و پایین بیاورد سال‌ها مطالبه اخذ سوخت یارانه‌ای مانده بود و دست و پا گیر بود.

وی افزود: با ورود دولت سیزدهم و پیگیری‌های استاندار بوشهر، بنده و وزیر در هیأت دولت، روند اجرایی اخذ سوخت یارانه‌ای طی شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اضافه کرد: جا دارد از حمایت‌های مدیریت جدید شرکت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر برای اخذ این مجوز تقدیر و تشکر کنم.

سجادی منش گفت: این نوید خیر را به فعالان گردشگری ساحلی و دریایی می‌دهیم که حمایت‌های بعدی تسهیلاتی از سازمان بنادر و دریانوردی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر به این شناورها خواهد شد که بتوانیم رونق بیشتری ایجاد شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پایانه مسافری در اداره بندر بوشهر در دولت سیزدهم ساخته شده است که آماده بهره‌برداری بوده و امیدواریم در ایام نوروز گردشگری ساحلی و دریایی پر رونقی در استان بوشهر داشته باشیم.

جدول های بروز

تبلیغات