پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403  -  23 شوال 1445 -  2 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست سیاسی امام جمعه بوشهر:مسئولان مردم داری را اصل برنامه خود قرار دهند


امام جمعه بوشهر:مسئولان مردم داری را اصل برنامه خود قرار دهند

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

نمازعیدفطر در بوشهر

ایسنا/بوشهر  نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: مردم داری به عنوان یک اصل در برنامه مسئولان و مدیران قرار بگیرد.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم داری به عنوان یک اصل در برنامه مسئولان و مدیران قرار بگیرد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلای جمعه شهر بوشهر افزود: اولین مولفه مدیریت در اسلام مردم‌داری و رضایت مردم از کارگزاران حکومت اسلامی است و مسئولان باید شرایطی فراهم کنند که مردم در آرامش و رفاه برای معرفت‌افزایی معنوی تلاش نمایند.

وی با اشاره به اینکه مردم‌داری از نشانه‌های عقلانیت مدیران و کارگزاران است، افزود: مسئولان برای کسب رضایت مردم تلاش مضاعف و شبانه‌روزی داشته باشند.

منتخب دوره ششم مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه تهران بزرگ دو موضوع مهم و اساسی اقتصاد و فرهنگ را اولویت دولت عنوان نمود و اضافه کرد: دولتمردان برای حل مسائل معیشتی و اقتصادی مردم بیش از پیش همت کنند و مشکلات ارزی واقتصادی مردم را حل نمایند.

وی بابیان اینکه تمام زیرساخت‌های نظام اسلامی فرهنگ است، تصریح کرد: اگر فرهنگ دچار چالش و مشکلات شود تمام زحمات دولت به هدرخواهد رفت و در این زمینه هم باید توجه بیشتر مسئولین جلب شود.

وی موضوع فرهنگی عفاف و حجاب را مورد تاکید قرار داد و اظهارداشت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از دیرباز برنامه ریزی کرده بودند که با توسعه ابتذال فرهنگی ، تهاجم فرهنگی، لاابالی گری وبی حجابی در جامعه اسلامی به اهداف پلید خود دست پیدا کنند که با هوشیاری و بصیرت مردم ناکام ماندند و مسئولان در همه نهادها و سازمان در این زمینه تلاش کنند که که مشکلات برطرف شود.

نماز عید سعید فطر امروز در مصلای جمعه بوشهر با حضور حماسی مردم و مسئولان دیار دارالحماسه بوشهر به امامت آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ساعت ۷صبح امروز برگزار شد. مردم از ساعت ۶صبح برای اقامه نماز عید فطر در محل مصلای جمعه بوشهر حضور پیدا کردند و مصلای جمعه بوشهر و خیابان‌های اطراف مصلی لبریز از حضور کم نظیر مردم مومن، خداجو و همیشه در صحنه شهر بوشهر شهرادیان، تمدن‌ها و تعامل فرهنگ‌ها بود.

انتهای پیام