جمعه, 14 ارديبهشت 1403  -  24 شوال 1445 -  3 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست سیاسی نائب رئیس خبرگان رهبری: واحدهای صنعتی بوشهر از فرصت سرمایه‎‌گذاری در بانک‌ها استفاده کنند


نائب رئیس خبرگان رهبری: واحدهای صنعتی بوشهر از فرصت سرمایه‎‌گذاری در بانک‌ها استفاده کنند

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: قائم مقام مجلس خبرگان رهبری گفت: واحدهای صنعتی مستقر در این استان با هدف استفاده مردم، منابع مالی خود را در بانک سرمایه‌گذاری کنند.

 آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری روز جمعه در دیدار با مدیرعامل بانک ملت استان بوشهر اظهار کرد: واحدهای صنعتی و بویژه در حوزه نفت و گاز چنانچه منابع مالی خود را در بانک‌های استان سرمایه‌گذاری کنند قدرت بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات بیشتر به مردم فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: نقش استان بوشهر در اقتصاد و سرمایه‌گذاری کشور بسیار حائز اهمیت است که باید از این ظرفیت در تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم استفاده شود.

قائم مقام مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مسئولان باید در انجام وظایف کاری خود اخلاص داشته باشند و کار را برای خدا و خدمت به مردم با قصد قرب الهی انجام دهند تا پاداش عملشان مضاعف شود.

حسینی بوشهری همچنین با قدردانی از اقدامات انجام گرفته توسط مدیریت بانک ملت استان بوشهر، بیان کرد: گاهی اوقات برای افراد در بحث اقاله املاک مشکلاتی پیش می‌آید که انتظار می‌رود نظام بانکی کشور راهی برای کمک به این دسته افراد پیدا کند تا مردم دچار ضرر و زیان نشوند.

وی تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان بانک‌ها باید در اولویت نخست قرار گیرد چراکه کسب حداکثری رضایت مردم به طور قطع مورد رضایت درگاه احدیت قرار می‌گیرد.

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: در شرایط کنونی نیاز مردم به سیستم بانکی بیشتر شده از این رو باید همراهی و مساعدت لازم با مشتریان سیستم بانکی انجام شود./ایرنا