سه شنبه, 01 خرداد 1403  -  13 ذي‌القعده 1445 -  21 می 2024


دیدار رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان با فرماندار بوشهر

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوشهر دکتر فیروزی معاونت اداری و مالی و مدیریت منابع دانشگاه فنی و حرفه ای کشور  به همراه دکتر منصوری رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر و همچنین شورای معاونین این دانشگاه با آقای جمشیدی فرماندار شهرستان بوشهر دیدار کردند.
فرمانداردر این دیدار ضمن قدر دانی از تلاش های مسئولان این واحد دانشگاهی اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان یکی از مراکز مهم جذب دانشجو می تواند نقش ارزنده ای در راستای توسعه شهرستان ایفا نماید.
جمشیدی با مهم بر شمردن نامگذاری سال جدید خواستار اتحاد و همدلی مسئولین و دست اندرکاران برنامه ریزی جهت توسعه شهرستان و دانشگاه شدند و تحقق شعار سال را منوط به توجه به زیرساخت های علمی دانستند.
فرمانداراظهارداشت:ورود دانش آموختگان دانشگاهی به صنعت و تاثیر گذاری بر جامعه و انجام پژوهش‌های فنی و کاربردی را از دیگر وظایف دانشگاه‌ها در رسیدن به اهداف شعار سال دانست و افزود: «امروزه ملاک سنجش دانشگاه‌ها باید میزان کارآفرینی آنان باشد که این هدف با تشکیل گروه‌های تحقیقاتی و پژوهشی مشترک استادان و دانشجویان و با استفاده از پتانسل شهرستان و ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت محقق می‌شود.