یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403  -  19 شوال 1445 -  28 آوریل 2024


مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) استان بوشهر: ۵۰ میلیارد ریال برای طرح‌های پشتیبان مشاغل استان بوشهر اختصاص یافت

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.50 (1 رای)


بوشهرما: مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) استان بوشهرگفت: امسال ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای متقاضیان طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی در استان بوشهراختصاص یافته است.

 مرتضی شهبازی ظهر امروز در نشست با مسئولان کارآفرینان استان بوشهرایجاد اشتغال پایدار به عنوان رویکرد اصلی صندوق مهر امام رضا(ع) دانست و اظهار داشت: صندوق مهر امام رضا(ع) در تامین و پرداخت طرح‌های مختلف اشتغالزایی به ویژه طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی، خوشه‌های خرما و حمایت زنان سرپرست حمایت می‌کند.

وی، با بیان اینکه امسال تاکنون 100 پرونده پرداخت تسهیلات تشکیل شده بیان کرد: این صندوق علاوه بر پرداخت تسهیلات مشاوره‌های آموزشی و تسهیلاتی به متقاضیان عرضه می‌دارد.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات در این صندوق متفاوت است افزود: این صندوق با بهره 4 درصد بین 100 تا 500 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند که تسهیلاتی 500 میلیون تومانی در اجرای تجمیع 5 کارگاه کوچک کارآفرینی ارائه می‌شود.

شهبازی با اشاره به پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی افزود: در اجرای این طرح به متقاضیان تا 200 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

وی از تخصیص 50 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی خبرداد وگفت: امسال 50 میلیارد ریال تسهیلات برای متقاضیان طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی در استان بوشهراختصاص یافته است.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) استان بوشهر با اشاره به پرداخت تسهیلات به طرح‌های مرتبط با خوشه‌ صنعتی خرما گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای 30 میلیارد ریال برای تکمیل خوشه صنعتی خرما مصوب شده که به کارآفرینی در این بخش تسهیلات مورد نیاز پرداخت می‌شود.

شهبازی افزود: عمده تسهیلات در سرفصل‌های پشتیبانان، زنجیره‌های تولید، فضاهای کسب و کار و طرح‌های تعاونی و کارفرمایی است.

وی با بیان اینکه شبکه گذاری طرح‌ها و تولید بازار محور مورد حمایت صندوق مهر امام رضا(ع) است خاطرنشان کرد: ما از تمامی کارآفرینانی که بتوانند مدل کسب و کار خود را شبکه‌سازی کنند و تولید بازارمحور داشته باشند حمایت می‌کنیم.تسنیم