سه شنبه, 01 خرداد 1403  -  13 ذي‌القعده 1445 -  21 می 2024


دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به دنبال ایجاد کارآفرینی است

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: این دانشگاه به دنبال ایجاد بستر مناسب کارآفرینی و فرصت ایجاد شغل برای جوانان کشور است.

 دکتر اکبر منصوری نسب رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر ضمن قدردانی از اهتمام ویژه رسانه استانی به ترویج و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بیان کرد: ما در این دانشگاه به دنبال این هستیم که بستر مناسبی از کارآفرینی و فرصت ایجاد شغل برای جوانان کشور ایجاد کنیم.

او عنوان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان دانشگاه مهارتی تنها دانشگاهی است که توانسته است مجوز گسترش رشته‌های فنی حرفه‌ای را در راستای تکمیل مهارت‌های پیشرفته و تقاضای بازار کار داشته باشد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر ادامه داد: این مطلب نشان‌گر توجه خاص وزارت علوم تحقیقات و فناوری به آموزش‌های مهارتی است و در این راستا برای تحقق این امر به کمک رسانه ملی و صدا و سیمای استانی نیاز مبرم داریم.

منصوری نسب افزود: صدا و سیما نقش بزرگی در ارتقا جایگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای به جامعه می‌تواند داشته باشد و ما این آمادگی را داریم که در زمینه‌های آموزشی و علمی با صدا و سیمای استان در زمینه تربیت و آموزش کاربردی نیروی جوان استان همکاری داشته باشیم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز بر نقش موثر دانشگاه فنی و حرفه‌ای در تعالی و توسعه کشور و استان تاکید کرد و گفت: همواره تلاش شده با توجه به نقش دانشگاه فنی و حرفه‌ای حتی الامکان برنامه‌های این دانشگاه پوشش داده شود.

سید حسین ناظر افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای یکی از ابزار‌های مهم تربیت نیروی انسانی کارآمد در جامعه است که با ارائه مهارت‌های فنی در دانشگاه‌ها می‌تواند جوانان را برای ورود به دنیای کسب و کار مهیا سازد.

او عنوان کرد: در شرایط فعلی و با توجه اهمیت آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای بهترین فرصت برای ایجاد اشتغال، کاهش آمار بیکاری، کسب درآمد و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان بوشهر است./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/م