دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


برای اولین بار درکشور :طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در استان بوشهر آغازشد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)
بوشهرما:معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اجرای طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی مستند به سند تحول بنیادین و بیانیه ی گام دوم انقلاب برای اولین بار درکشور در استان بوشهر شروع شده است.

به گزارش "بوشهرما"به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علی موحدی در نشست توجیهی طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در شهرستان تنگستان  اظهار کرد : طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی،  پیوست عملی و اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش‌و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب طراحی و تهیه و تدوین شده است .

وی افزود: این طرح حاصل بیست سال کار و فعالیت پرورشی ، فرهنگی و تربیتی است که در کارگروه های مورد بررسی فنی و کارشناسی قرار گرفته است .

نائب رئیس ستاد استانی طرح دانش آموزتراز انقلاب اسلامی با اشاره به رونمایی پوستر طرح در شهریور1399 توسط آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، عنوان کرد: این طرح در سال تحصیلی جاری به صوت آزمایشی در مدارس دوره متوسطه دوم و با همکاری همه عوامل اجرایی، آموزشی و پرورشی مدارس اجرا می شود.

موحدی افزود: هدف از اجرای این طرح، تربیت و شناسایی دانش آموز مطالبه گر و دغدغه مند و فعال اجتماعی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، شبکه بندی داش آموزان تراز انقلاب و الگو سازی و دانش آموزی تمام ساحتی است.

وی اضافه کرد: برای تحقق اهداف این طرح ابتکاری باید از ظرفیت دستگاه ها و نهادهای برون سازمانی استفاده شود.

گفتنی است در حاشیه این جلسه دبیرخانه طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در محل دارالقرآن المهدی(عج) شهر اهرم افتتاح شد.