دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


ایجاد کنسرسیوم متناسب با نیاز کشور از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی است

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:مدیرکل آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایجاد کنسرسیوم‌های متنوع متناسب با نیاز کشور از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش "بوشهرما"به نقل از روابط عمومی واحد بوشهر دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه هماهنگی اعضاء کنسرسیوم انرژی‌های نو و تجدیدپذیر دانشگاه آزاد اسلامی در بوشهر با حضور دکتر عبدالله محمدی مدیرکل آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی و برخی از رؤسای مراکز تحقیقاتی واحدهای استان برگزار شد.

محمدی در این جلسه با بیان اینکه قبل از ورود کرونا به کشور مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی برای مقابله با این پدیده شوم بسیج شده بودند، گفت: به عنوان مثال دوربین حرارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد قبل از اعلام رسمی کرونا در کشور به بهره برداری رسیده بود که بیانگر این است که دانشگاه برای مقابله با کرونا آماده است. امور پژوهشی در ایام کرونا تعطیل بردار نیست و در شرایط بحران، پژوهش می تواند نجات بخش باشد.

وی با تأکید بر اهمیت کنسرسیوم‌ها اظهار داشت: ایجاد کنسرسیوم‌های متنوع متناسب با نیاز کشور از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی است. تاکنون ۲ جلسه هماهنگی کنسرسیوم انرژی‌های نو و تجدیدپذیر به صورت برخط برگزار شده و در این جلسات مقرر شد برنامه‌ای جامع تدوین و با حضور اعضاء به سندی که اهداف، افق و برنامه‌های عملیاتی کنسریوم را که مورد انتظارات دانشگاه از کنسرسیوم است، تبدیل شود.

مدیرکل آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در این سند باید مسئولیت و سهم تک تک افراد و اعضاء، جایگاه فعلی و مقصد نهایی کنسرسیوم مشخص و برنامه‌ها با بررسی و تصویب تمام اعضاء به چراغ راه آینده تبدیل شود.

وی در پایان تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک مجموعه و خانواده بزرگ و متحد است که در کشور گسترده و مشغول خدمت رسانی است، از این رو تمامی توان و پتانسیل دانشگاه در یک ظرفیت متمرکز در اختیار همه واحدهای دانشگاهی قرار دارد.

انتهای پیام/