دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


دانشگاه معین استان مامور تشکیل سازمان امور دانشجویان استانی بوشهر شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.00 (1 رای)

 

بوشهرما: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خلیج فارس، از راه اندازی و تشکیل سازمان امور دانشجویان استانی خبر داد.

سید موسی گلستانه، ارائه خدمات با کیفیت رفاهی و بهینه سازی امکانات و خدمات دانشجویی به تمام دانشجویان محصل در مراکز و موسسات زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را  از مزیت های این طرح خواند و گفت: با راه اندازی این سازمان دانشگاه ها قادر به تمرکز بیشتر بر وظایف آموزشی و پژوهشی خود می شوند.  

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خلیج فارس تاکید کرد: یکی از مهمترین وظایف این مجموعه نظارت بر مسائل خوابگاهی و تغذیه­ای برای دانشجویان سراسر استان است.

وی افزود:مسائل مربوط به بهداشت به ویژه بهداشت روان  به دلیل گسترش آسیب­های اجتماعی، تربیت بدنی و ورزش همگانی نیز در دستور کار سازمان امور دانشجویان است.

گلستانه، اضافه کرد: یکی دیگر از وظایف این سازمان به یاری طلبیدن خیرین و استفاده از مشارکت­های مردمی در جهت ساخت و بازسازی خوابگاه­ها و ارتقا آشپزخانه ها به آشپزخانه ­های  صنعتی و نیمه صنعتی می­ باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بیان کرد: طرح راه اندازی مرکز امور دانشجویان استانی در حال آماده سازی جهت ارائه به هیات امنای دانشگاه خلیج فارس است و امیدواریم که تا پایان سال 1400 فاز  راه اندازی و استقرار آن در استان بوشهر عملیاتی شود.