دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


اولین همایش هسته ای به صورت حضوری بعد از 3سال وضعیت کرونایی دردانشگاه آزاد اسلامی بوشهربرگزار می شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.50 (1 رای)

بوشهرما:رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهرگفت:اولین همایش هسته ای به صورت حضوری بعد از 3سال وضعیت کرونایی، 23و24آبان دردانشگاه آزاد اسلامی بوشهربرگزار می شود.

به گزارش "بوشهرما"سروش حیدری سنگستانی بعد از ظهرروز دوشنبه در نشست با رئیس هیات مدیره انجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران استان بوشهر افزود:دانشگاه ازاد اسلامی واحد بوشهر به عنوان تنها دانشگاه استان است که با یک برنامه 5ساله مدون و دقیق بر اساس سند تحول وتعالی دانشگاه آزاد اسلامی فعال بوده و بصورت کمی وکیفی از دغدغه های امامین انقلاب تبعیت نموده و نیز با برنامه 6ساله توسعه کشور منطبق است .

وی با اشاره به اجرای گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی یعنی بحث اشتغال آفرینی و تولید دانش بنیان در استان بوشهر گفت: در این راستا تولید لامپ ، بسته بندی خرمابا دستگاههای جدید اجرائی شده و کلینیک روان شناسی و درمانگاه دانشگاه نیز  پیش بینی شده است وی همچنین از اجرای طرح پویش وپایش در استانخبرداد افزود: در طرح پایش 18 کار گروه مشترک بین صنعت و مجامع مختلف برنامه ریزی شده است .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر اضافه کرد:مجموعه دانشگاهی عالی شهر به یک منطقه ویژه علم وفنآوری تبدیل می شودو در حال حاضر چند شرکت دانش بنیان در این منطقه مستقر شده و کارها به خوبی پیش می رود.

وی از رشد 55درصدی جذب دانشجو در بهمن ماه گذشته در مرکز استان و126درصدی در واحد دشتستان خبر داد که به گفته وی در کشور بی نظیر بوده است.

 رئیس هیات مدیره انجمن صنفی خبرنگاران وروزنامه نگاران استان ، در این نشست با اشاره به نقش دانشجو و دانشگاهیان به عنوان پیشران وپیشگام توسعه همه جانبه در کشور ودر استان گفت : از آنجا که اقشار دانشجو یان واساتید دانشگاه  به عنوان نخبگان جامعه در تحولات اجتماعی نقش برجسته ای دارند این انجمن آمادگی دارد در زمینه های فرهنگی ورسانه ای با دانشگاه همکاری نماید.

سید حسین جعفری   از آمادگی این انجمن برای همکاری با دانشگاه آزاد در زمینه جهاد تبیین و ایجاد کارگاههای سواد رسانه ای برای دانشجویان واساتید دانشگاه خبر داد.

پایان پیام//