سه شنبه, 01 خرداد 1403  -  13 ذي‌القعده 1445 -  21 می 2024


نخستین دوره تربیت مربی آموزش قرآن به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.00 (1 رای)

بوشهرما: رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: نخستین دوره کشوری تربیت مربی درس آموزش قرآن به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.

رضا درویشی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: افتخار داریم که در ایام اعیاد رجب و میلاد امام علی (ع) و دهه سراسر نور فجر میزبان این دوره کشوری باشیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: همکاران ما در پردیس‌های استان و مدیریت استانی تلاش بسیاری داشته اند تا این دوره به نحو احسن برگزار شود و همه آنها مجدانه پای کار بوده تا میزبانی شایسته برای این جشنواره باشیم.

درویشی بیان داشت: این دوره به همت اداره کل فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان از تاریخ دوشنبه ۱۷ الی چهارشنبه ۱۹ ماه جاری در پردیس علامه طباطبایی بوشهر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما در این دوره میزبان اساتید درس آموزش قرآن کریم دانشگاه فرهنگیان از استان‌های نیمه جنوبی کشور شامل سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، هرمزگان، فارس، چهارمحال و بختیاری، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، ایلام و بوشهر هستیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: قطعاً برگزاری این دوره نه تنها می‌تواند در ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق فضائل آن در جامعه دانشجومعلمان این دانشگاه تأثیرگذار باشد بلکه در آینده که آنها به عنوان معلم جذب نظام آموزش و پرورش می‌شوند در حوزه دانش آموزان نیز تأثیرگذار خواهد بود و باید به طراحان این دوره آفرین گفت.