سه شنبه, 01 خرداد 1403  -  13 ذي‌القعده 1445 -  21 می 2024


رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر: ۱۸۳ برنامه فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان بوشهر برگزار شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.00 (1 رای)

بوشهرما: رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: ۱۸۳ برنامه فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان بوشهر برگزار شد.

دکتر رضا درویشی عصر سه‌شنبه در نشست پیگیری مصوبات هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان بوشهر با تشریح روند دانشگاه در سال گذشته و تاکید بر لزوم تأمین زیرساخت‌های مناسب برای دانشگاه در سال جاری برای پذیرش دانشجویان در مهرماه اظهار داشت: از استاندار، معاون سیاسی، و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری که همیشه پیگیر مسائل و مشکلات این دانشگاه بوده اند، تقدیر می‌کنم.

وی گفت: از حیث اهمیت این دانشگاه مورد تاکید سران نظام از جمله مقام معظم رهبری است و مقام عظمای ولایت تاکید دارند در این دانشگاه هر آنچه هزینه کنیم، سرمایه گذاری است.

درویشی با بیان اینکه امروزه بسیاری از کشورهای دنیا روی نظام تربیت معلم و مبحث معلم حساسیت ویژه ای دارند تصریح کرد: هم اکنون حدود ۱۴۰۰ دانشجو معلم در پردیس‌های این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و بخش زیادی از فعالیت‌ها و فوق برنامه‌های ما در خوابگاه‌ها تحقق می‌یابد.

وی بیان داشت: در حوزه فرهنگی ما بیش از ۱۸۳ برنامه فرهنگی را اجرایی کرده ایم و سرانه فضای کالبدی در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ۸/۴ متر است که با سرانه استاندارد خیلی فاصله دارد.

درویشی با تقدیر از استاندار بوشهر برای برگزاری دو نشست هیأت امنای دانشگاه در خرداد ماه و آذرماه سال گذشته اضافه کرد: ما در شرایط خاصی هستیم و باید برای دانشجویان ورودی مهرماه امسال، امروز چاره جویی کنیم.

وی تاکید کرد: هدف از این نشست نیز پیگیری مصوبات نشست هیئت امنای دانشگاه در آذرماه سال گذشته با حضور استاندار، ریاست دانشگاه فرهنگیان کشور و سایر اعضای هیأت امنا دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر است.

در این نشست مصوبات نشست هیئت امنای دانشگاه در آذرماه سال گذشته با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، مدیرکل منابع طبیعی استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر و هیأت رئیسه دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.