دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر : دنبال تمدن‌سازی اسلامی هستیم

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.00 (1 رای)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: امروز در شرایطی به سر می‌بریم که دنبال تمدن‌سازی اسلامی هستیم، گفت: استعمار با توجه به فضای جدید سیاسی و ابتکار عملی که فضای مجازی داده، دنبال برتری‌جویی و از بین بردن مسیر حق‌طلبی و حقانیت است.

سروش حیدری سنگستانی با تأکید بر اینکه جوامع امروز با سند توسعه پایدار مواجه هستند، اظهار کرد: تمامی فرآیند‌های زندگی بشری در ۱۷ بخش در این سند مورد تحلیل قرار گرفته‌اند و برای ادوار مختلف زندگی برنامه‌ریزی شده که بخشی از آن که به‌عنوان سند ۲۰۳۰ مطرح شده، برخلاف عقاید و باور‌های ملی و مذهبی کشورهاست.

وی با تأکید بر اینکه با دوراندیشی فرآیند‌هایی مطابق با اسناد بالادستی انقلاب در مقابله با این سند تدوین و اجرایی شده است، توضیح داد: در دانشگاه آزاد اسلامی نیز برگرفته از اسنادی چون سند دانشگاه اسلامی، بیانیه گام دوم و ... سند ۵ ساله تحول و تعالی به‌منظور تعمیق بصیرت انقلابی و توانمندسازی منابع انسانی و ظرفیت‌های دانشگاه تدوین شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه امید است در چارچوب این سند و جلسات اینچنینی شبکه‌سازی شکل بگیرد و مسیر حق و حقیقت به صورت اجرایی و عملیاتی انسجام یابد، بیان کرد: با شناخت دقیق از نظام سلطه و استکبار جهانی می‌توان به صورت علمی و مقتدرانه از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دفاع کرد.

انتهای پیام/