دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


دانشگاه آزاد بوشهر دبیر شورای راهبردی دانشگاهیان و نیروهای مسلح بوشهر شد

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: شورای راهبردی دانشگاهیان و نیروهای مسلح دارای اهمیت خاصی است و دانشگاه آزاد بوشهر به عنوان دبیر این شورا انتخاب شده است.

 سروش حیدری سنگستانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر شب گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همکاری تحقیقاتی و پژوهشی بین دانشگاه و نیروهای مسلح و وزارت دفاع موضوع مهمی است، اظهار داشت: پیوند عمیق با ظرفیت دانشی کشور و ارتقاء بهره وری از بستر علمی دو نهاد دانشگاه و نیروهای مسلح در راستای سیاست خود اتکایی، مسئله ای است که تمامی نهادها باید بدان توجه داشته باشند. 

وی با اشاره به اینکه شورای راهبردی دانشگاهیان و نیروهای مسلح دارای اهمیت خاصی است، افزود: ایجاد زمینه لازم برای استفاده از توانمندی‌ها و تجارب نیروهای نظامی و دانشگاهی، توانمندسازی تخصصی در حوزه‌های مأموریتی، موضوعات علمی و پژوهشی در دستور کار قرار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: شناساندن توانایی‌های بالقوه و بالفعل دانشگاه به مراکز نظامی و بالعکس از طریق برنامه‌‌های علمی، پژوهشی و بسترسازی لازم برای ایجاد تعامل مستمر میان مراکز علمی استان با نهادهای نظامی به‌ منظور بهینه‌سازی اقدامات و فعالیت‌های پژوهشی در راستای آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی از جمله برنامه‌‌هایی است که اجرایی خواهند شد.

گفتنی است شورای راهبردی دانشگاهیان استان بوشهر و نیروهای مسلح استان بوشهر با حضور فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، نمایندگان پارک علم و فناوری خلیج فارس، نماینده بنیاد نخبگان استان، دانشگاه خلیج فارس و مسئولان واحدهای دانش و پژوهش نیروهای مسلح استان بوشهر برگزار و در این جلسه دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر به عنوان دبیر این شورا انتخاب و معرفی شد.

پایان خبر/