دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان بوشهر:معلمان جایگاه بسیار والایی در جامعه خویش دارند

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.00 (1 رای)

بوشهرما: مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: معلمان جایگاه بسیار والایی در جامعه خویش دارند و انسان‌ها را تعلیم و تربیت می‌دهند.

حجت الاسلام سید عبدالجلیل حسینی بعد از ظهر دوشنبه در جشن دانش آموختگی ۲۰۵ دانشجو معلم پسر پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و دانش آموختگی دانشجو معلمان اظهار داشت: شما دانشجو معلمان، نو معلمان و معلمان امام جامعه خودتان در مجموعه مدرسه و محیط پیرامونی خواهید بود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با بیان اینکه معلمان کار مهم و بزرگی در جامعه دارند، گفت: در روایات ما آمده است که اگر می‌خواهیم دیگران را تعلیم و تربیت کنیم اول باید خودمان تعلیم دیده و تربیت یافته باشیم.

حسینی با آرزوی بهترین‌ها برای دانشجویان از درگاه خداوند متعال و اینکه دوره دانشجویی دوره خیلی مهمی است، بیان داشت: این جشن باید جشن دانش آموختگی مرحله اول ما باشد ولی همواره باید به دنبال کسب علم و دانش در مراحل بالاتر بود و باید مطالعه بیشتر کنیم و مباحث جدید را یاد بگیریم.

وی تصریح کرد: از فرصت تابستان خود را برای حضور در سنگر و جایگاه معلمی مهیا کنید؛ چرا که شما معلمان جایگاه بسیار والایی در جامعه خویش دارید و انسان‌ها را می‌خواهید تعلیم و تربیت دهید.

حسینی خاطرنشان ساخت: باید دانش آموزان خود را طوری تعلیم و تربیت دهید که دوست دارید همانطور معلمان دیگر بچه‌های خودتان را تعلیم و تربیت دهند.