دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403  -  12 ذي‌القعده 1445 -  20 می 2024


فراخوان روایتگری پیاده‌روی اربعین حسینی در قالب «عهدواره اربعینی در هر قدم»

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما:معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ، از برگزاری برنامه ای فرهنگی با عنوان « عهدواره اربعینی در هر قدم » در قالب مسابقه به منظور روایتگری حرکت عظیم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.
هادی دشتی با بیان اینکه مسابقه فرهنگی « عهدواره اربعینی در هر قدم برای عموم خدام موکب ها و زائرین اربعین حسینی استان بوشهر» است، اظهار کرد: عهدواره اربعینی در هر قدم، در راستای انعکاس روایات و خاطرات زیبای سفر اربعین اجرا می‌شود و سیطره این برنامه فرهنگی، عموم زائرین حرم سیدالشهدا را در برمی گیرد و شرکت درمسابقه برای عموم اهالی استان بوشهر آزاداست.
وی با بیان اینکه مهلت ثبت آثار ۱۵مهرماه ۱۴۰۲خواهد بود و داوری های آثار ارسالی از ۱۶ مهرماه انجام می شود و نتایج نیز ۲ آبان ماه ۱۴۰۲ ( مصادف با میلاد امام حسن عسکری علیه السلام) اعلام خواهد شد،
یادآور شد: علاقه مندان می توانند خاطرات اربعینی خود را در قالب شعر، دلنوشته، داستان کوتاه، عکس، فیلم مستند (۱۰۰ثانیه ای)، پوستر، پادکست و... در سامانه ی WWW.bevents.ir ثبت نمایید. 
علاقه مندان می توانند سوالات خود را بصورت پیامکی با شماره ۰۹۹۳۹۷۹۱۵۸۸ مطرح نمایند.
دشتی با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب که اربعین را آغاز جاذبه ی مغناطیس حسینی معرفی فرمودند، عنوان کرد: هرساله میلیون ها نفر از سراسر جهان، با ملیت ها و قومیت های مختلف، خالصانه گام در این مسیر می گذارنند و ناب‌ترین صفات انسانی را در حرکتی عظیم به نمایش می‌گذارند که روایتگری این حرکت عظیم، یک وظیفه مهم است.
وی با بیان اینکه عهدواره اربعینی در هر قدم با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان ، صدا و سیمای مرکز بوشهر، سازمان حج و زیارت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، استانداری بوشهر، سپاه امام صادق علیه‌السلام ، ستاد بازسازی عتبات عالیات و سازمان تبلیغات برگزار می گردد،
در خصوص جوایز این مسابقه گفت: به ۳ اثر در هر بخش جوایز نفیس اهدا خواهد شد و از سایر آثار نیز با ذکر نام صاحب اثر، به صورت چاپ کتاب، مجموعه، بروشور، ساخت تیزر و... استفاده خواهد شد.
پایان پیام//